/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så blev jeg udelukket fra et emne
Fra : frieda
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 21-05-13 17:53

... fordi jeg oplyste, at man almindeligvis tager 1,90 kr pr ord for at oversætte en helt klart forretningsmæssig tekst.

Men det er jo selvfølgelig også bedre, hvis man kan få nogen til at gøre det for intet.

Heldigvis lader det ikke til, at nogen gider.

Ja, ja, dette er egentlig ikke et spørgsmål, men en kommentar.

Men hvad med:

Hvad er den "skøreste" grund til, at I er blevet banned?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-05-13 17:58

Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen blacklistet brugere registreret.
--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 21-05-13 18:00

   frieda, du har følgende muligheder
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af facebook, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-05-13 18:03

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 21-05-13 18:03

Ja så kunne jeg godt lide at vide, hvorfor jeg nogle gange først får resultatet af et spørgsmål, det er lidt Frustrerende, men jeg slår mig til tåls med, at man skal vælge sine kampe med omhu.

Men det ville være dejligt om det ikke skete.

Hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 21-05-13 18:24

Nogle nye brugere lærer hurtigt at blackliste, men jeg tror nu ikke, at det virker i længden, men er en ond cirkel.
Man kan ikke undgå, at der komme kommentarer, der ikke passer een så godt.

frieda, jeg tor nu kun, at du er blacklistet i det enkelte spørgsmål, for du står ikke registreret som blacklistet hos "facebook" - så du får nok glæden af, at hjælpe ham en anden gang

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-13 19:16

Der er 2 blacklist typer.
1. Generel blacklist af alt hvad spørgeren stiller af spørgsmål.
2. Kun blacklist af af videre deltagelse i den bestemte tråd / spørgsmål.

Så når det ikke fremgår i spørgerens blackliste..............gælder det kun den bestemte tråd.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 21-05-13 19:26

Med andre ord personen ønsker ikke du opfordre til der skal tages penge for oversættelsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-13 21:32

frieda!

Du er ikke den eneste, af brugerne på kandu, der på et eller andet tidspunkt er blevet udelukket fra et spørgsmål.

Lige nu har du også noget andet, og meget vigtigere, at tænke på ............... alle dine æg

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-05-13 18:32

som ans siger, så er du bestemt ikke den eneste, der er blevet Blacklistet / udelukket fra et spørgsmål. Jeg vil ikke vade i gamle sager eller hænge nogen ud, så jeg vil helst ikke give eksempler på, hvorfor jeg er blevet udelukket, men da de fleste af os her på Kandu jo gerne vil hjælpe hinanden, så kan jeg da bare opfordre til at trække lidt på smilebåndet over det og så komme videre. Personligt undrer jeg mig over, at du er blevet udelukket - men på den anden side, så undrede jeg mig også, da det en gang skete for mig.
Glem det bare igen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-05-13 19:23

Jeg har altid syntes,at det blackliste system er noget underlig møg. Stiller man et spørgsmål,vil man vel gerne have det belyst,fra flere sider. Og bliver svarene for vulgære,kan man jo bare ignorere det.

Jeg har dog selv,været "tvunget" til at ta`det i anvendelse. På et tidspunkt,blev det "moderne",at når jeg ville "belønne" een eller to ekstra,for gode svar,gik en tredje person ind og hentede pointerne. (Fordi jeg ikke lige var vågen). Han/hun blev sortlistet.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-13 06:22

Citat
(Fordi jeg ikke lige var vågen). Han/hun blev sortlistet.

Ja ser man det må sgu da være den allerbedste grund af alle, og så er det din egen skyld.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-05-13 09:55

Citat
(Fordi jeg ikke lige var vågen).

Det er jeg så nu....og ve`du hva`mig-selv,det skete på samme tidspunkt,som du skiftede "ham".

Måske bare en tilfældighed,men interessant.

Jeg har nu rigeligt med point. For tiden 8.873. Så tabet er ikke så stort.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-13 19:21

Du får det til at lyde som om jeg boede i Paradis Have og fristede andre?
Jeg skifter sandelig ikke ´ham´. ret tit - og jeg bruger altis Sort TiT = det dækker bedst på min ham, som jeg muligvis også tager af og på, engang imellem.
Men Klaudi har/haft en tendens til altid at sige SELV TAK, så mon ikke = uden at friste - det kunne være HAM..
Nå, vil ikke spamme mere.