/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Snydt af taxichauffør
Fra : Sennepshajen
Vist : 355 gange
20 point
Dato : 19-05-13 21:16

For nogle måneder siden kørte jeg med en taxi, hjem fra byen. Jeg var meget fuld, og betalte med kontanter før jeg steg ud af bilen. Dagen efter kom jeg i tanke om, at chaufføren havde bedt om mit dankort ved starten af turen. Jeg tjekkede min bankkonto, og det viste sig at jeg både havde betalt med kort og kontanter, og således betalt for turen 2 gange.

Jeg skrev en klage til taxiselskabet, men hørte aldrig fra dem.

Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 19-05-13 21:21

Umiddelbart intet, hvis du intet kan bevise.

Du har vel ikke kvittering for din kontante betaling.

Men nu har taxaselskabet din klage, så hvis chaufføren vedbliver med at lave numre, så klapper fælden nok engang.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 19-05-13 21:31

lad være med at drikke dig hjernelam næste gang så har du lært noget.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 19-05-13 21:48

Det lyder som en hyggelige druktur... Så må vi håbe du har lært lektien til næste gang turen står på druktur igen. Drik med måde, så hjernen kan kommunikerer med kroppen og omvendt.

Men ellers må du jo kontakte taxi-selskabet igen, hvis du kan bevise din sag/påstand. Mon ikke taxi-selskabet ligger inde med nogle overvågnings billeder, da de fleste taxi`er i DK har installeret kameraer i deres biler....

Ellers er det påstand mod påstand..... Meget at gå igennem for små 100-200. kr

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-05-13 22:19

kald det lærepenge

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-05-13 10:55

Er det ikke lidt sent - nogle måneder efter - at komme i tanke om ..... dagen efter ....
Livet er for kort til den slags ærgrelse!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 20-05-13 19:00

Skriv hvilken taxa selskab det var så vi kan undgå dem..

Kommentar
Fra : Sennepshajen

Dato : 20-05-13 21:24

Ja, det er nok noget med at drikke lidt mindre