/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Udbakke
Fra : sdam
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 14-05-13 12:16

Hvorfor bliver "sendte Beskeder" stående i "udbakken" ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 12:35

De er vel ikke sendt...!?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 14-05-13 12:37

Nej det er de ikke !!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 12:41

Så er det jo derfor de står der endnu...

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 14-05-13 12:46

Okay, så skal jeg formulerer mig på en anden måde.
Når man laver en ny mail, og trykker på "send-knappen", går de direkte over i udbakken" uden at blive sendt videre til den adresse der nu er anført ......

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 12:47

Så kan man jo tænke sig du vil spørge: "Hvorfor er de så ikke sendt?"

Dertil kan man jo så replicere: "Postprogrammet er ikke rigtig konfigureret!"

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 12:49

Jeg gættede rigtigt ser jeg...

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 14-05-13 13:06

Så er spørgsmålet, hvor rettes det ??
Umiddelbart kan jeg ikke finde stedet...

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 14-05-13 14:24

Under Server til udgående post skal der stå smtp eller asmtp efterfulgt af din mailudbyders navn, f.eks.

asmtp.mail.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-13 15:01

Hvilket mail efternavn har du:
mail.dk
pc.dk
hotmail.com
gmail.com

eller hvad

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 16:41

Citat
Så er spørgsmålet, hvor rettes det ??
Umiddelbart kan jeg ikke finde stedet...

Det er åbenbart den store gættekonkurrence vi er ude i her!

Du må lige servere nogle brugbare oplysninger, ellers er det ikke nemt at hjælpe...

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 14-05-13 17:07

"Okay, så skal jeg formulerer mig på en anden måde.
Når man laver en ny mail, og trykker på "send-knappen", går de direkte over i udbakken" uden at blive sendt videre til den adresse der nu er anført ...."

Jeg magter bare ikke at skære det mere ud (i pap), end som det er nu!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-05-13 17:11

Du mangler fortsat at svare på, hvem der er din udbyder af E-mail, da løsningen afhænger af dette.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-13 17:19

Hvilket mail efternavn har du:
mail.dk
pc.dk
hotmail.com
gmail.com

eller hvad

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 17:37

Citat
Jeg magter bare ikke at skære det mere ud (i pap), end som det er nu!

Så får du heller ikke noget svar du kan bruge til noget...

Du virker rimelig fatsvag - husk på det er dig der har problemet!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-13 19:07

Skal der sendes post fra en computer, kræves det at have indstillet mailprogrammet så den udbyder der sendes i gennem kan sende videre.

Dog kan der sendes web-mail direkte fra en browser eks. gmail.com og tdc mail og mange andre.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 15-05-13 01:40

Det havde været nemmere at vejlede dig hvis du oplyste hvilken postprogram du bruger, men du har tidligere spurgt om indstillinger i Windows mail, det er fuldstændig underordnet hvad din mail adresse hedder efter @ og det er underordnet hvilken udbyder du har, du skal indstille mail programmet til at sende starks
Klik på Funktioner og på Indstillinger, klik på fanebladet Send og sæt markering i feltet ud for Send meddelelser straks
slut af med at klikke på Anvend og Ok eller bare OK hvis der ikke er en Anvend knap

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-05-13 14:29

Det er ikke helt ligegyldigt, da TDC bruger asmtp og andre bruger SMTP.
Derfor spørgsmålet om efternavnet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-05-13 15:15

Citat
Jeg magter bare ikke at skære det mere ud (i pap), end som det er nu!

Det er vist "spildte ord på Ballelars" at fortsætte her...

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 15-05-13 16:22

Tak for svaret o.v.n..