/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Kode til Mapper
Fra : Handy-mand
Vist : 607 gange
65 point
Dato : 11-05-13 10:43

Jeg vil så gerne ha en (hemmelig) mappe med kode i mine dokumenter (skriver om mit liv) og skal ikke være tilgængelig for andre bruger af vores pc.
Kan det ikke lade sig gøre ? Hvordan ?
Bruger Windows 7 og Office 2003

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-05-13 11:43

Sådan:

Microsoft Word 2003 Sikkerhed og Privatliv

Password-beskytte et dokument

Resumé: Hjælp med at holde uautoriserede brugere i at læse eller ændre dit Word 2003-dokumenter.
Du kan password-beskytte et dokument i Word 2003, således at kun autoriserede brugere kan åbne eller ændre dets indhold. Bemærk, at en dygtig hacker kan være i stand til at bryde den kryptering, men password-beskyttelse kan arbejde i nogle tilfælde. For at aktivere denne funktion: 1.. Åbn det dokument, du ønsker at beskytte. 2.. Vælg "Funktioner" og derefter "Indstillinger". 3.. Når "Options" multi-tabbed dialogboks vises, skal du klikke på fanen "Sikkerhed". 4.. Ved siden af "Password for at åbne" type i det nødvendige password for at se dokumentet. Hvis du ønsker, skal du klikke på knappen "Avanceret" for at vælge en anden kryptering type end den standard. 5.. Ved siden af "Adgangskode til redigering" type i den adgangskode nødvendigt at foretage ændringer i dokumentet. 6.. Klik på "OK" for at lukke dialogboksen.

http://tipsforwordprocessing.com/word_2003_0027.html

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 65 point
Dato : 11-05-13 11:47
Godkendelse af svar
Fra : Handy-mand

Dato : 11-05-13 12:03

Tak for svaret marken84. tusind tak. her er mange "kloge" mennesker tak det er lige hvad jeg søger
Mvj
Mogens

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-05-13 12:28

Det er jo en god ting vi har Kandu til at dele vore idéer...

Kommentar
Fra : Handy-mand

Dato : 11-05-13 16:25

er meget tilfreds og tak