/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express hvad nu?
Fra : Ammitz
Vist : 649 gange
300 point
Dato : 07-05-13 19:52

Hvilket mail program skal jeg vælge, - når jeg skal finde et til Win 7, der kører så tæt på Outlook Express som muligt.
Et jeg i et snuptag kan flytte alle mine lokale mapper med undermapper til, så de forbliver i den orden de nu ligger.
D.v.s. den orden jeg p.t. har i alle mine .dbx filer, når jeg lukker min gamle Outlook Express op.

Det behøver ikke absolut være gratis.
Ammitz

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-05-13 20:09

jeg gik over til
Windows live Mail 2011. det er rigtig godt og nem og flytte kontakter mm
gratis fra Microsoft

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-05-13 23:19

Det mest nærliggende valg må da så bestemt være OUTLOOK http://www.microsoft.com/da-dk/outlook-com/

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 17-05-13 10:33

Ingen af jeres kommentarer kan lade sig gøre.
Jeg forsøger ad anden vej at finde en løsning.
Ammitz

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 300 point
Dato : 17-05-13 10:44

Citat
Ingen af jeres kommentarer kan lade sig gøre.
Jeg forsøger ad anden vej at finde en løsning.
Ammitz

Selvfølgelig kan man jo ikke bare som du skriver med et snuptag - du forlanger jo det umulige.

Men med lidt snilde og tål kommer du i mål...

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 17-05-13 14:20

Jeg har ikke tålmodighed til at flytte over 1000 meddelelser manuelt, - men som sagt er jeg ved at løse problemet, på en anden måde som dog også kræver tålmodighed, - men ikke ligeså meget.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 31-05-13 14:38

Tak for svaret marken84.
Jeg er endnu ikke kommet videre, - men jeg finder nok en løsning...
Ammitz