/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Tage Yousee kort med
Fra : tinolarsen
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 30-04-13 21:33

Jeg har en Samsung boks fra Yousee - har fuldpakke..

Kan jeg tage kortet ud af boksen og med hen til en kammerat, som kun normalt har mellempakken, og derved gøre sådan at vi en aften kan se en kanal fra fuldpakken..

Eller ligger fuld/mellempakken på adressen, eller ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-05-13 01:41

Din kammerat ville stadigvæk kun have mellem pakke + evt de eksta kanaler/? Du har på kortet

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-05-13 01:47

Der ligger et filter i yousees kabelskab så der kun kommer mellempakken igennem på adressen ellers skulle Alle deres kunder bohave er kort hvis de skullekunne styre kanalpakkerne

.?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 02-05-13 13:38

Det koster ikke noget at prøve,
hvis der lå koder i deres kabelskab, hvad skulle du så med et kort til.
Du skal muligvis opdatere den boks du sætter kortet ind i.

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 11-06-13 18:04

Tak for svaret mig-selv.