/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Total langsom kandu
Fra : mig-selv
Vist : 739 gange
10 point
Dato : 30-04-13 08:49

Nu har jeg oplevet et meget langsom kandu i over 14 dage, men i dag slår ALLE rekorder
1 minut om at komme af med svar eller bare komme ind i et spørgsmål, og mange gange går siden bare i sort.

Jeg går ud fra at det har at gøre med reklamer
men så kan man jo håbe at nogen får penge for det?

Jeg kommer tilbage når det er ved det gamle igen - max 5 sekunder om at loade en side.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-04-13 09:51

Ja det er jo vældig - så går tiden med det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-13 09:51

Den kører rimeligt her, med chrome og QupZilla browsere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-13 09:53

- det skulle jeg ikke ha' skrevet for den var længe om at modtage mit svar.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-13 09:54

Den driller - nu var det kun 8 sekunder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-04-13 09:59

Ok, nu er den rimelig normal igen, men man skulle tro at der til tider blev skruet op og ned for hastigheden på den server, eller de har glemt at betale deres EL regning.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-04-13 10:09

Ja,efterhånden kender man alt om Kandu`s livsrytme.

Det kører rimeligt,et stykke tid.Så bliver det meget langsom,for til sidst at "gå ned".
Så startes det op igen,efter en to-tre dages forløb.Så kører det nogenlunde een fjorten dages tid,så............. o.s.v o.s.v.

M.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-04-13 10:20

Jeg har aldrig haft problemer med hastigheden på Kandu.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-04-13 10:24

Citat
Jeg har aldrig haft problemer med hastigheden på Kandu.

SÅ må du da bo til leje, lige ved siden af, med fælles net-stik.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-13 11:26

Citat
Jeg har aldrig haft problemer med hastigheden på Kandu.

bjarnebr - du kan da huske den rigtig gamle Kandu som næsten ikke kunne slæbe sig afsted.
Så nu er det ren luxus her på kandu.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-04-13 13:32

det er - ufatteligt - langsom ja,..
langsomt og ustabil hastighed,................ i gennemsnit,

selv sløve sites som EB.dk og BT.dk er hurtigere,...

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 01-05-13 09:20

Hos mig er Kandu også den suverænt langsomste til at skifte

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-13 14:29
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-13 18:30

Det er også din skyld "mig-selv", du kunne bare handle med alle de firmaer som vises her på Kandu.
Så var der måske penge til større trfik.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-13 20:15

Citat
større trfik

Forkortelse af trafik eller

kandu kører vist på flere ? ''ledninger''

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-13 20:17

Citat
kandu kører vist på flere ? ''ledninger''

Glemte = som ikke helt er med på hvad der HVAD..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-13 20:40

Jeg er en gang i mellem nødt til at korte ordene lidt a,f for at kandu kan levere kommentaren samme dag.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-05-13 22:45

Citat
Jeg er en gang i mellem nødt til at korte ordene lidt a,f for at kandu kan levere kommentaren samme dag.

Citat
Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan lngie vloaypk men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det.
Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-13 19:13

Txk - dxt xvr dxt at vxde.

I øvrigt kører Kandu da rimeligt nu.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-05-13 20:54

Syyyyyyyyyynes I KaaaaaaaaaanDu eeeer laaaaaaaaaangsomt.

Deeeeeeeeet syyyyyyyyyyyyynes jeeeeeeeeg oooogggggssssååååååå

Meeeeeed veeeeenliiiiiig hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilsen

Toooommmmmmmmyyyyy

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-13 12:00

Kører fint nu.......................i kan bare bruge Qupzilla browseren.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 12:54

Citat
Kører fint nu.......................i kan bare bruge Qupzilla browseren.

Det har vel intet med browseren at gøre - det har kørt upåklageligt her uden at bruge Qupzilla

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 14-05-13 14:49

Hmmmm - det troede jeg da.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 30-06-13 20:04

Tak for svaret Eyvind.
Hvad skal man dog gøre...

Kommentar
Fra : Eyvind