/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke få oplyst mit kodeord
Fra : Sennepshajen
Vist : 432 gange
20 point
Dato : 28-04-13 14:35

Jeg har en profil her på Kandu.dk, hvor jeg har glemt mit kodeord. Jeg hedder Hundejens på denne profil og har brugt den i mange år. Når jeg beder om at få tilsendt min kode, får jeg en fuldstændig tom mail fra Kandu.dk, hvor der absolut intet står. Jeg har prøvet flere gange at skrive til Kandu.dk, for at få oplyst hvad jeg kan gøre, men de svarer ikke.

Er der nogen her der har et godt forslag.

Jeg kører Windows XP og Google chrome.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-13 14:39

kandu kører af H til for tiden.
Hvis du har brugt koden på din nuværende pc, så hent dette program, der kan du se alle koder du har brugt
http://download.cnet.com/SIW-Portable/3000-2094_4-75449686.html

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-04-13 14:54

Citat
Hvis du har brugt koden på din nuværende pc, så hent dette program, der kan du se alle koder du har brugt

Hvilket kræver nærmere forklaring...!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-04-13 14:55

Kodeord husker man eller skriver dem ned og gemmer et sted som man kan huske!
Har du altid brugt Google Crome? Ellers prøv at gå på http://www.kandu.dk/LastX.aspx med den tidligere browser, hvis du ikke har logget ud så er du sandsynligvis stadig logget på og kan gå ind på din profil og ændre koden til noget du kan huske, brug altid et sikkert kodeord med både store og små bogstaver og med tal og tegn, skriv eventuetl kodeordet ned og husk hvor du gemmer papiret.
Du skal ikke forvente at få kodeordet oplyst fra Kandu teamet som er mere eller mindre fraværende

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-13 14:57

Ja lad høre hvordan det gøres..................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-13 15:04

LOL

Jeg har lige kigget i min egen profil, hvor der står:

Citat
Ændre dit kodeord
Dit kodeord bruges til at lukke ind hos Kandu.dk, det er derfor vigtigt at du ikke giver dette kodeord til andre.

Jeg hæfter mig især med lukke ind

Som regel kan man ændre sit kodeord ved at redigere i egen profil, men det ændrer jo ikke noget i dit tilfælde, da du ikke kan komme ind på profilen Hundejens.

Det kommer vel også an på hvilken emailadresse Hundejens havde. Har du ændret den uden at redigere i din profil, så kan kandu ikke svare på dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-13 15:15

Citat
Når jeg beder om at få tilsendt min kode, får jeg en fuldstændig tom mail fra Kandu.dk, hvor der absolut intet står.

Har du sendt den email til kandu, fra den emailadrese, som Hundejens havde?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-13 15:23
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-13 15:25

Kan du ikke bare bruge den profil du har nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-13 16:48

mig-selv-> 2 sjæle ...een tanke
</MOLOKYLE> + Hm... + moderator

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-13 17:00

Jeg ville også lige kigge til emesen og e.c - men det gøres ikke fra win 8.
Nå men der har den heller ikke kørt.

Jeg må over i 7 eren.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-13 18:49

Det kunne jo være at "hundejens" ville kommentere/afslutte dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg166731.aspx

det kan han/hun jo ikke ved at benytte en anden profil (jooo til at kommentere, men ikke afslutte)

Sennepshajen

Har du skiftet emailadresse (hundejens) og ikke ændret det i profilen? Hvis ja, så kan kandu ikke sende dig en ny kode. Koden bliver sendt til den "gamle" adresse (som tilhører hundejens)

Kommentar
Fra : Sennepshajen

Dato : 19-05-13 21:08

Jeg kører jævnligt Ccleaner og derfor kan jeg ikke se mit gamle kodeord nogen steder på min computer. Jeg kan godt få tilsendt kodeordet til min profil Sennepshajen, men når jeg beder om den til Hundejens, får jeg bare en tom mail. Jeg har altid brugt samme browser og mailadresse på Kandu, men min computer er blevet reformatteret for ikke så lang tid siden, så der ligger nok ingen gemte koder på den. Der er nok ikke så meget at gøre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-13 21:00

Så har du lært en vigtig lektie: Lad ALDRIG 'andre' gemme dine brugernavne og kodeord (passwords)
...og da SLET ikke gemt i SKYEN, din computer/operativsystem/program/HD/Externt digital lager (CD/DVD/USB-nøgle, osv.) medie eller i ...eller noget !

VIGTIGE 'ting' holder man for sig selv; Skriver det ned på papir med permanent blæk.
Forsegler dokumentet med f.eks plast ...i form af en frysepose f.eks ..eller Topper-Ware?
Graver dokumentet ned og et 'hemmeligt' sted.
Skulle man så en dag, mod forventning ..naturligvis; få brug for sine brugernavne og kodeord?
Tjaeh... så har man med garanti glemt, hvor 'hunden' ligger begravet

</MOLOKYLE>