/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Linksys E2500 Wifi blokerer for webside
Fra : lanther1
Vist : 608 gange
200 point
Dato : 22-04-13 15:12

Min router Linksys E2500 blokerer for en webside jeg kunne hente for 8 dage siden uden problemer.
den forbinder den ene PC med kabel, den anden med wifi og en smartphones med wifi.

Idag kan jeg overhovedet ikke komme på denne ene webside, men slår jeg wifi fra min smartphones, kan jeg godt hente websiden fra med G3. så altså må det være routeren der blokerer.

Kan godt komme ind i Linksys opsætningen, men kan ikke se hvor den blokker for et program, og det er den eneste webside jeg ikke kan hente hjem til pc.

hvem kan hjælpe ??

websiden hedder

bannerfans.com

mvh

Kommentar
Fra : lanther1

Dato : 22-04-13 16:00

Hej igen

Fik en nem løsning.

Slå windows firewall fra

hent hjemmesiden

Slå windows firewall til

og nu virker den bare igen...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-13 16:15

Du kan vel også gå ind i firewall og tillade den side.

Godkendelse af svar
Fra : lanther1

Dato : 22-04-13 16:25

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 22-04-13 16:34

Har du overvejet om der er grund til at din firewall blokerer for siden? Måske at den er fuld af virus osv?

Kommentar
Fra : lanther1

Dato : 23-04-13 10:28

Burde der ikke være, da jeg har fuld sikkerhed på min pc, altså dem man betaler for og der ingen alarmklokker...

bannerfans.com virker som et seriøst program alle kan bruge.

mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-04-13 11:14
Kommentar
Fra : lanther1

Dato : 23-04-13 16:10

Ja Eyvind

Det kunne jeg ikke i over en uge og ingen løsninger på nettet virkede, men kun indtil et klogt hoved fortalte mig, at jeg skulle slå windows firewall fra, hente bannerfans.com og så bagefter slå den til igen og det virkede.

Nu skal det siges, at jeg havde brugt bannerfans.com i flere dage uden problemer og så pludselig en dag, ja............

At jeg troede, det var routeren, beror på, at jeg har kablet den ene pc, wifi med den anden pc og wifi med min smartphones og alle 3 virkede pludselig ikke, men da jeg slog wifi fra min smartphones, kunne jeg komme på bannerfans.com på den, så meget viste hen i retning af routeren.

Bare underligt, at det er den eneste webside jeg i over 20 år har haft blokked på mine pc..er.

men nu er mysteriet klaret og andre kan have glæde af svarene herinde som jeg savnede