/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Eksternt cd-drev
Fra : myg
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 22-04-13 09:15

Vi har et eksternt CD-drev, der ikke vil spytte cd'en ud igen. Det er eb brændt CD og den viser på skærmen at den ikke understøttes, men jeg kan ikke ejecte den - der er ingen symbol for eject i finder og jeg synes, jeg har været omkring alle afkroge.
Der er jo ingen hul til manuel eject i det eksterne drev, og hvordan det evt. skulle kunne åbnes kan jeg ikke se.
Hvem kan hjælpe mig ?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-13 13:14

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 22-04-13 14:51

Tak for svaret mig-selv.
Det var ikke dit tip, jeg brugte, men du fik mig på sporet til at finde svaret på YouTube

Åbn Terminal og skriv drutil eject

Hokus pokus og CD-en kommer ud