/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
indkaldelse til afsoning af straf
Fra : jensviggo
Vist : 692 gange
40 point
Dato : 15-04-13 08:34

x fik 25/3/13 en straf på 10 dages fængsel og 7000 i bøde, (kan konverteres til yderligere 10 dage)

Hvornår kan vedkommende forvente at blive indkaldt til afsoning..ventetid, og hvordan er procedure omkring dette, der må da være nogen her der har prøvet det, eller har erfaring med det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-04-13 09:20

Jeg ved ikke om der kommer en vejledning i hvad folk skal og må medbringe til opholdet.
Indkaldelsen skal jo også komme i rimelig tid så man kan få perioden på plads med arbejdsgiver eller jobcenter......især sidstnævnte kan fucke det op hvis de ikke får nøjagtige oplysninger

Tag en "hyggesnak" med en mand bag skranken på nærmeste politikontor, de transporterer jo folk til spjældet hver eneste dag og flytter også nogle.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 15-04-13 09:34

der kommer en indkaldelse med posten. du kan rette henvendelse til kriminalforsorgen og få at vide, hvornår den kommer.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 40 point
Dato : 15-04-13 12:25

Citat
og 7000 i bøde, (kan konverteres til yderligere 10 dage)

... Så tror fanden,. at fængslerne ar fyldt op,

det må jo være det rene paradis for 'landevejenes farende svende', og andet godtfolk,
incl. mig selv,...
den sidste måned har været temmelig dyr,.. alene i varmeudgifter, + EL. mad / husholdning, mm.

sikke de penge man kunne spare ved at sidde i fængslet,..........

hvilke 'ulykker' skal man lave for at få et par mdr. i fængslet, i vintermånederne,.. ?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 03-06-13 15:12

Tak for svaret EA_HS.