/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
adgangsproblemer outlook
Fra : denevigeuheldige
Vist : 665 gange
100 point
Dato : 13-04-13 21:45

Har lige flyttet outlook 2010 over på en ekstern harddisk men jeg får og kan ikke sende post længere. Får fejlmeldingen: "opgaven "xxx - modtager" rappporterede en fejl (ox8004010F): "der er ikke adgang til outlook-datafilen".
Har været inde under kontoindstillinger og checket at xxx er standardkonto og ligeså har jeg checket at outlook.pst filen ligger på den rigtige placering så tror ikke problemet ligger der. Har kørt en fejlscanning på filen så den er 100% ok.
Google har ikke kunne finde en løsning.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 13-04-13 22:55

Citat
Har lige flyttet outlook 2010 over på en ekstern harddisk

Er det outlokkprogrammet du har flyttet, eller er det data ??

Selve programmet kan ikke sådan bare flyttes. Det er en integreret del af officepakken, og kan ikke eksistere ( virke) selvstændigt, med mindre det er installeret som sådan fra starten.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 14-04-13 00:33

Det er datafilen som er flyttet. Den lå på en anden ekstern harddisk (hvor office ikke blev installeret fra starten - den ligger fortsat på c-drevet) - så oprindelig blev den flyttet fra c-drev til ekstern disk A og nu flyttet til ekstern disk B.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-04-13 10:37

Har du udpeget den nye placering i outlook?

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 09-05-13 10:50

Ja det har jeg men uden held.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-05-13 11:08

Hvad sker der når du udpeger den nye placering?

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 02-07-13 19:57

Tak for svaret til jer begge. Kan vist ikke dele point til jer begge men resultatet blev at jeg har fået den nye office 2013 som fint kunne importere de gamle mails.