/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Afinstallere 22find
Fra : nollerik
Vist : 950 gange
500 point
Dato : 01-04-13 14:38

Jeg har haft et barnebarn på besøg i påsken. Derfor er jeg er nu blevet velsignet med siden 22find, som jeg har fundet ud af er noget malware. Jeg har prøvet med de løsningsforslag der kommer, når jeg Googler 22find, og Malwarebytes anti-malware, men intet kan fjerne skidtet.

Kan nogen komme med en god gatis løsning??
NB! Kører Windows 7.

Nollerik

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-04-13 14:41
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-04-13 14:44
Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 01-04-13 15:14

Hej marken84

Har prøvet anvisoft - det virker ikke. Filerne må hedde noget andet.

Nollerik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-13 15:17
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-13 15:23

jeg har den også men kun i internet explore firefox og google dem afinstallerede jeg så var den væk der men i internet explore der er den stadig selv om jeg har brugt alle de gode råd der er kommet frem så hvor gemmer den sig

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-04-13 15:24

Citat
Prøv dette
http://klaudi.host22.com/guides/fjern22find/fjern22find.html

Det var jo det jeg startede med at skrive!

Ellers må du jo prøve med http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-13 15:28

Citat
Det var jo det jeg startede med at skrive!

Nå for den da, det er jo ikke helt rigtigt, det er på dk den jeg linker til!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-04-13 15:32

Citat
Nå for den da, det er jo ikke helt rigtigt, det er på dk den jeg linker til!

Alfinstallerer den bedre?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-13 15:54

Citat
Alfinstallerer den bedre?

Sikkert ikke, men det kunne jo være det var nemmere at læse!?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-04-13 16:10

En lille indskudt bemærkning i den forbindelse...

Hvis man bruger Google Chrome er man ude over (de fleste) problemer med sproget - den oversætter automatisk til et (i reglen) forståeligt Dansk...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-13 16:47

revo hjælper ikke andre gode råd

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-13 16:52

Citat
revo hjælper ikke andre gode råd

Åbn Internet Explorer
Gå til Funktioner > Internetindstillinger
Klik på Generelt fanen
I feltet Startside sletter du www.22find.com link'et og skriver det link du vil bruge
Klik på Indstillinger i afsnittet Søg, så åbner Administrer tilføjelsesprogrammer
Fjern 22find, luk så Administrer tilføjelsesprogrammer
Klik Anvend eller OK på Internetindstillinger for at gemme ændringer
Genstart Internet Explorer

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 01-04-13 17:03

Hej Klaudi!

Også dette er prøvet - og virker ikke!

Nollerik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-13 17:04

øv

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-04-13 17:17
Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-04-13 19:49

Og deraf kan man lære at man ikke skal lade børn lege med ens brugscomputer.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-04-13 23:28

prøv her,

http://www.spywarefri.dk/forum/search_results/e7c180c914fd4215ef68f30469355b91/
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/85800/

evt. tilmeld dig som bruger, og opret din egen tråd / spørgsmål. (det er gratis)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-04-13 23:54
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-04-13 23:56
Accepteret svar
Fra : tadeo

Modtaget 500 point
Dato : 02-04-13 08:34

Har du prøvet at gendanne systemet fra en tidligere dato?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-04-13 10:10

Jeg havde samme problem. Prøv her:

http://www.2-removevirus.com/dk/fjern-22find-com-omdiriger/

Som jeg husker det, afinstall. jeg browser - ie9 - og geninstall. ie9. Gå i kontrolpanel - fjern et program - ude til venstre, vælg: vis install. opdateringer - et stykke nede står der Windows Internet explorer 9 - fjern program. ie8 virker nu. geninstall. nu ie9 igen.

Den 22find er en rigtig at slippe af med. Jeg kan ikke huske hvilket program jeg fik den ind med.

Godkendelse af svar
Fra : nollerik

Dato : 03-04-13 16:44

Tak for svaret tadeo. Det kunne lortet heldigvis ikkke holde til.

Nollerik