/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu.dk på vej mod konkurs ??
Fra : smuller54
Vist : 859 gange
100 point
Dato : 01-04-13 10:31

Kære alle

Jeg har netop fået en mail, fra selveste Pawel Finkielman, at Kandu.dk bliver afviklet i løbet af ugen ?

Hvad siger I ? Tror I på den ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-13 10:35

Ja selvfølgelig tror vi da på den, især her den 1 april, jeg fik mailen i går

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-13 10:52

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-13 11:10

Ja selvfølgelig tror vi på den, for ikke så længe siden var Kandu nede i 2 dage, det var fordi el-leverandøren havde trukket stikket til serveren, regningen var ikke betalt så ingen Kandu før annoncørerne kom med et forskud, så jo det skal nok passe at Kandu lukker og slukker

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-04-13 11:25

Jeg tror helt sikkert på det og er derfor i gang med at tage backup af alle spørgsmålene på Kandu. Jeg har forstået på min ægtefælle, at det skal gøres i dag, da vores system kun virker denne ene dag på året.

Man ved jo aldrig....

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-13 16:17

Jeg tror ikke på dig. KANDU er tavs, og sender ikke mails

Hvis Kandu går konkurs, vil du blive mødt på nettet med http://www.kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/questionhist.aspx
eller http://ondart.imageprint.dk/shop/ImagePopup.asp

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 01-04-13 17:00

Tak for svaret katekismus.

ja ja, det var da et forsøg værd

her den 1. april