/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Internet explore driller
Fra : ilgp
Vist : 894 gange
100 point
Dato : 29-03-13 20:55

Jeg har min hjemmeside hos one.com som kun kan bruges v´med IE. Når jeg logger ind kommer der et vindue op fordi IE vil lukke siden ned, hvilket jeg jo siger nej til. Det er flere gange sket at IE er holdt op med at fungere, så jeg har måttet lukke ned og starte forfra. Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan få IE til at lade være med at ville lukke siden? God Påske til alle.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 23:45

Det helt rigtige sted at henvende sig med det spørgsmål er:

http://www.one.com/da/support/guider-faq

Her får du en fornuftig forklaring på dine problemer...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-03-13 23:48

jeg er ikke helt med, du kan sagtens bruge andre browsere hos one.com, er det di egen side der er lavet så den kun virker med IE?

Citat
Følgende browsere understøttes af Web Editor:

Firefox (version 10 ellere nyere)
Chrome (version 17 eller nyere)
Safari (version 5 eller nyere)
Opera (version 11 eller nyere)
Internet Explorer (version 8 eller nyere)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-03-13 00:10

Citat
du kan sagtens bruge andre browsere hos one.com

Selvfølgelig...

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 30-03-13 05:54

Dengang jeg brugte one.com kunne man kun brug IE når man brugte one.com hjemmesideprogram, er det det du mener. Altså når jeg uploadede billeder osv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-03-13 07:10

Citat
Det er flere gange sket at IE er holdt op med at fungere, så jeg har måttet lukke ned og starte forfra

Det skyldes som regel altid fejl på hjemmesiden ikke din BROWSER
At den skal genstartes er en anden ting, der bliver som regel sendt noget dårlig kode til Browseren, som den ikke forstår.
Du skriver ikke om dit system? men på min Win7 har jeg IE8 som 32 og 64bits og jeg kan stort set kun bruge 32bit udgaven til noget fornuftigt, så har du 2 så prøv at skift.
De ligger i START.
NB: har også one.com og har ingen problemer med noget på deres side.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 30-03-13 10:17

Problemet er kommet efter Javas opdateringer, og har kun problemet på den ene side. Jeg prøvede med Crome i går og fik at vide at man kun kan bruge IE til siden. Det er når jeg logger ind problemet er der.. Først forsøger IE at lukke vinduet som jeg kan sige ja eller nej til, hvilket jeg så siger nej til, og så holder IE op med at fungerer. Dette sker tit. Troede jeg kunne gå ind i indstillinger et sted og skrive one.com så siden lige som bleiver accepteret. Jeg prøver lige som mig-selv skriver at se på mit system under start, har ikke en dyt forstand på det.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 30-03-13 10:29

Jeg har Win7 og kører med IE9. Men jeg kan ikke lige finde ud af hvor jeg kan se hvor mange bit den kører med, kan jeg få lidt hjælp til hvordan jeg gør dette?

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 30-03-13 10:30

knh15, ja det er det jeg mener.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-13 10:32

Det helt rigtige sted at henvende sig med det spørgsmål er:

http://www.one.com/da/support/guider-faq

Her får du en fornuftig forklaring på dine problemer...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-03-13 10:43

Prøv at gå til funktioner i EI8 - internetindstillinger - avanceret = sæt kryds ved tillad aktivt indhold
http://www.gratisimage.dk/image-4528_5156B300.jpg

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 30-03-13 13:11

Dengang jeg havde det problem, skrev jeg til support og fik afvide at jeg KUN kunne bruge IE når jeg brugte deres hjemmesideprogram, komposer tror jeg det hed/hedder. Hvordan det er nu ved jeg ikke, men det var en af grundene til at jeg skiftede.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 19-04-13 19:53

Tak for svaret marken84.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-04-13 00:12

Så møj velbekom og god weekend...