/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Køleskab rabat så det basker.
Fra : kai-d
Vist : 1039 gange
300 point
Dato : 29-03-13 12:20

Stod lige her op til påske og manglede et køleskab her og nu det gamle var gået død i termostaten.
Google-de et par modeller på nettet og tog så ud i de tilgængelige kædekutikker og fik en god sludder iblandet lidt humor vigtigt.
Ved tredje forsøg kom jeg ned på en pris fra kr. 3595,00 til en pris på kr. 2400,00 RABAT kr. 1195,00 og fik så lige også vendt døre med i prisen.
Skal du handle komfur fryser eller køleskab eller lignende, så regn ikke med de der tal på prisskiltene men print fra nettet så der er noget at forhandle om.
Ønsker alle en GOD FORTSAT PÅSKE.
Kai.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 29-03-13 12:22

Den praksis har jeg brugt i flere år - men derfor bliver tippet jo ikke dårligere

Da jeg sidst skulle købe vaskemaskine sagde ekspedienten endda, at den pris fra nettet kunne de ikke matche, men at det var en god maskine, og opfordrede mig endda til at købe den, det var flot service

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 12:59

Citat
Ønsker alle en GOD FORTSAT PÅSKE.

Den fortsætter til på mandag.

Jeg vil ønske en fortsat god Påske

Hvilket jo forudsætter den har været god indtil nu...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-03-13 21:33

Citat
Ved tredje forsøg kom jeg ned på en pris fra kr. 3595,00 til en pris på kr. 2400,00 RABAT kr.

... du må være en af de få,.. der er udstyret med et ualmindelig 'handelstalent',

hvilket mærke, og model køleskab, drejer den omtalte handel sig om,. ?
(bare så vi andre ikke dummer os mere end højest nødvendigt)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-03-13 23:50

Hvis det kun var termostaten , som var defekt var det da meget billigere bare at skifte den. Den koster et par hundrede krioner og er nem at skifte.
Kan sikkert fås for 100kr hvis man handler det rigtige sted.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-03-13 09:28

Det er bestemt ikke alle, der kan gøre dig kunsten efter, kai-d

Her er nogle gode råd til dem, der har ønske om at blive bedre til at "prutte":

http://politiken.dk/tjek/ECE652551/guide-saadan-prutter-du-prisen-ned/

God påske

Kommentar
Fra : kontrola1

Dato : 05-04-13 09:51

Hej
Kan forstå det det er nethandel du har gjort dit køb,hvordan er service på det?når det går i stykker
så skal du selv afleveret det?

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 05-04-13 11:50

Købt i butik hos Skousen med normal garanti.

Kommentar
Fra : kontrola1

Dato : 06-04-13 17:32

så er det jo ikke en nethandel?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-04-13 17:52

Citat
så er det jo ikke en nethandel?

Næh, hvorfor troede du, at der var tale om nethandel?

kai-d skriver jo netop:
Citat
og tog så ud i de tilgængelige kædekutikker og fik en god sludder iblandet lidt humor vigtigt.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 06-04-13 22:35

Tak for svaret Nordsted1.

Mvh. Kai.