/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Sandheden er måske ikke så rar?
Fra : marken84
Vist : 1057 gange
100 point
Dato : 29-03-13 11:48

http://www.kandu.dk/spg166816.aspx

Lån af privatperson mod ok rente?
Fra : summer85   Vist : 52 gange
20 point
Dato : 29-03-13 11:06
Er kommet i den situation jeg har nogle regninger jeg ikke kan betale DD. og det skal de

Har prøvet banken selvfølgelig men de ville ikke låne/bevillige overtræk da jeg er under uddannelse så er rimelig stuck på det punkt, er ikke i rki eller andre underlige ting..

så det jeg søger er et lån på 6000,- hvor jeg så betaler det af med 800 hver den 1, så personen der giver lånet får 1000kr for besværet.. giver self alt den info osv der kræves

Svarer man forkert får man lige Blacklistning og en privat meddelelse

....
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 11:41
Nu bad jeg sådan set ikke om at blive svinet til. Jeg prøvede at se om jeg kunne finde en der ville hjælpe. Men mange har bare virkelig travlt med at svine andre til og hamre dem oven i hovedet. Det vil jeg så holde mig for god til, selvom jeg kunne skrive en masse til dig!!!

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-13 12:02

Tilsyneladende ikke...

Jeg ville nu heller ikke turde vove at låne penge ud til en tilfældig person her på Kandu.

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 12:04

Der er jo åbenbart nogle der ikke har andet at lave end at sidde og svine andre personer til og dunke dem oven i hovedet. Man må da håbe at du aldrig kommer i samme situation.

At du så efterfølgende sidder og leger privat detektiv og mener at jeg er en tidligere bruger der har oprettet en profil, så jeg derfor ikke skal tages seriøst, er virkelig mærkeligt. Det er jeg bestemt ikke.

At du så vælger at lave en tråd med dette viser bare hvor opmærksomheds liderlig du er. Prøv dog og få dig et liv!!!!

Godkendelse af svar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 13:05

Tak for svaret webm.

Det var det åbenbart ikke, spørgsmålet blev jo annulleret ret omgående så der har jo nok været noget om snakken...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 13:08

Citat
At du så vælger at lave en tråd med dette viser bare hvor opmærksomheds liderlig du er. Prøv dog og få dig et liv!!!!

Det har jeg og værner om at andre også har det...

Sådan nogle platugler som dig burde udelukkes fra kandu.

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 13:15

Mit indlæg var skam relevant, men jeg vidste ikke at dette var et forum hvor folk går mest op i at svine andre til og dunke dem oven i hovedet, når man opretter en tråd for at se om man kan finde hjælp.

Alle kan komme ud i en situation hvor ting brænder på og man har brug for hjælp. At man så som dig vælger at svare på den måde og kun være negativ og komme med beskyldninger!!! Så burde man måske helt lade være med at svare.

Og det er så grunden til at jeg har anulleret mit indlæg.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 13:37

Citat
Og det er så grunden til at jeg har anulleret mit indlæg.

Sjovt nok, der var da masser af gode forslag til låne penge på normal vis - garanteret også for en som dig HVIS du havde haft ren mel i posen...

Så den må du længere ud på landet med den der...

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 13:39

Tænk du hvad du vil. Jeg har rent mel i posen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 13:43

Citat
Tænk du hvad du vil. Jeg har rent mel i posen.

Det er så spørgsmålet hvilken slags mel...

Hvis du er bare en lille smule klog, så prøver du et af de nævnte forslag og holder dig fra fup-ansøgningerne her på Kandu - det kommer du nemlig ingen vegne med kan jeg betro dig.

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 13:44

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 14:32

Ja - ærgerligt for dig pomfrit... Denne gang gik den ikke...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-13 19:13

Jeg vil også gerne låne penge - jeg kan bare ikke finde ud af om det skal være indlån eller udlån.