/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Lån af privatperson mod ok rente?
Fra : summer85
Vist : 453 gange
20 point
Dato : 29-03-13 11:06

Er kommet i den situation jeg har nogle regninger jeg ikke kan betale DD. og det skal de

Har prøvet banken selvfølgelig men de ville ikke låne/bevillige overtræk da jeg er under uddannelse så er rimelig stuck på det punkt, er ikke i rki eller andre underlige ting..

så det jeg søger er et lån på 6000,- hvor jeg så betaler det af med 800 hver den 1, så personen der giver lånet får 1000kr for besværet.. giver self alt den info osv der kræves

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 11:10

Har du prøve at snakke med dem du skylder, de er sikkert til at tale med, de kan helt sikker dele dine regninger over flere måneder mod et mindre gebyr, det er bedre at tale med dem end intet at gøre

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-03-13 11:10

Er det en låneansøgning, du lægger ud i Kandu.dk?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 11:12

Glemte lige, at hvis låner du penge, kommer du hurtig ind i en dårlig spiral, for så går der ikke længe, før du også får problemer med at betale af på det og så kører det bare.

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 11:12

Jeg har prøvet at snakke med dem ja. Men uden held.

Jeg vil ikke kalde det en låneansøgning men et spørgsmål om hjælp.

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 11:15

mig-selv, det ved jeg udemærket godt. Det er heller ikke noget jeg har gjort før. Jeg er ikke ude på at snyde nogen overhovedet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 11:15

Citat
Jeg har prøvet at snakke med dem ja. Men uden held.

Lyder utroligt, men jeg ved jo heller ikke hvem det.
De fleste vil hellere lave en afbetalings ordning end skulle hive dig i retten

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 11:18

Det er Tre-for og fjernvarmen og lige netop de 2 er ikke til at snakke med. Og jeg har normalt penge til deres regninger, men lige netop denne her gang er der gået en masse galt i forbindelse med en flytning og de er ikke til at forhandle med.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 11:19

Men du kan jo altid prøve
http://www.ekspresbank.dk/
http://ikanobank.dk/
https://www.danaktiv.dk/
http://www.acceptcard.dk/
Leasy og D E R har også privatlån

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 11:21

Mange tak for rådet, men jeg vil nu helst undgå alle de der firmaer. Jeg har nogle bekendte der har haft problemer med at låne ved dem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 11:30

Citat
Jeg har nogle bekendte der har haft problemer med at låne ved dem.

OK, men nu er det jo dig det gælder.
Tvivler på du finder nogen herinde du kan låne af, men der findes også vekselere der låner ud,
samt du kan søge diverse Legater og Fonde = gode muligheder for unge under uddannelse,
men det går sikkert for langsomt.
Prøv også at se i DBA, der er til tider private der tilbyder lån

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 11:31

Hvad mener du med vekslere der låner ud? Og hvor i DBA skal jeg kigge?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 11:35

Citat
Jeg vil ikke kalde det en låneansøgning men et spørgsmål om hjælp.

Savner du ikke hjælp til at betale dine regninger?
Det må vist betegnes LÅNE ANSØGNING, for du havde vel ikke regnet med der var nogen der lige ville forære dig pengene

Citat
Mange tak for rådet, men jeg vil nu helst undgå alle de der firmaer. Jeg har nogle bekendte der har haft problemer med at låne ved dem.

Ja problemet er jo gerne at pengene skal betales tilbage...

Du tror vel forhåbentlig heller ikke der er nogen herinde (jeg håber det ihvertfald ikke) at der er nogen der bare låner penge ud til tilfældige menesker.

Du kunne jo prøve:

Vi har her vedlagt en af de bedste låne tilbud på markedet pt., som kan gøre måneden lidt bedre.

Lån f.eks. op til 35.000 kroner hos Selene, UDEN at skulle dokumentere din indtægt, ved at indsende løn sedler.

Hvis du ansøger nu får du svar inden for 15 minutter. Der er nemlig også åbent i weekenden!

Klik her og kom nemt til penge

https://www.selenefinans.dk/ansog-om-lan-selene-finans-50/?kampagne=ADS2&affiliate=1197

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 11:35
Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 11:38

Mange tak. Det vil jeg lige kigge nærmere på.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 11:40

Vi skal nok ikke tage denne person særlig alvorligt, det minder jo i betænkelig grad om en tidligere spørger: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=285121

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 11:42

Kommentar
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 11:43

Jeg kan så fortælle dig at jeg ikke er en tidligere spørger. Så prøv og slap lidt af...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 29-03-13 11:55

Citat
Jeg kan så fortælle dig at jeg ikke er en tidligere spørger. Så prøv og slap lidt af...

Nådada - var der én der fik en lang næse der...

utroligt hvad der gøres for at lokke penge ud af godtroende personer.

Annuller spørgsmålet
Fra : summer85

Dato : 29-03-13 12:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-03-13 12:08

Citat
så det jeg søger er et lån på 6000,- hvor jeg så betaler det af med 800 hver den 1, så personen der giver lånet får 1000kr for besværet.. giver self alt den info osv der kræves

Det må da også, alt andet lige, være billigere at låne dem hos de autoriserede lånehajer - eksempelvis http://laan.dk/ - der er jo oceaner af muligheder.