/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD skiver
Fra : jensviggo
Vist : 812 gange
20 point
Dato : 22-03-13 09:46

Jeg skal have købt nogle dvd skiver RW, nogen der har en ide om, hvor de er bedst og billigst, det er jo håbløst at gennemskue nethandel, der er så mange muligheder, nogen der har erfaring med et godt og billigt produkt, her snakker vi om ca. 10-25 stk.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 22-03-13 09:59

www.billigmedien.de

Der plejer jeg at købe og hra været godt tilfreds, sidte gang købte jeg VERBATIM

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-03-13 10:31

Jeg har, gennem nogle år, købt Fujifilm skiver hos "Click". 25 stk. RW til 199,-. God kvalitet, jeg har ikke oplevet at måtte smide en ud...

God weekend

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-03-13 10:32
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-03-13 10:57

når ikke det er større portioner så prøv biltema

Kommentar
Fra : myg

Dato : 22-03-13 11:16

WeSellCd.dk f.eks. de er billige. Jeg køber altid Verbatim, som er stort set fejlfrie på mit grej, men det KAN alts å godt variere hvilke skiver, der er de bedste på et givet anlæg.
Jeg holder mig altid fra de allerbilligste, for de giver flere fejlbrændinger. Økonomisk gør det ikke så meget, da de ER billigere, men det er større bøvl med at skulle lave dem om igen osv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-13 11:42

Din lokale brugs har dem, og så er du fri for at bestille dem hjem
sidst jeg købte, var i Aldi en ´fempack´ kostede næsten intet.
Jeg har skiver tilbage fra 2004, som stadig kan bruges, men nogle gange strejker de,
Regn med at kunne bruge dem 500 gange, derefter begynder de at melde om fejl ved brænding.

Ellers køb en media spiller, de koster knap 700.- og de kan afspille ALT på tv og stereo anlæg
http://www.pricerunner.dk/cl/649/Media-Center

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-13 11:46

Citat
Ellers køb en media spiller, de koster knap 700.- og de kan afspille ALT på tv og stereo anlæg
http://www.pricerunner.dk/cl/649/Media-Center

Der skal bare tilsluttes en usb stik eller en harddisk, så kører det bare.
Er du ikke så kræsen, så har jeg en gammel én til salg for 150.- kan det hele samt du kan se alt fra tuben og masser andet med den.

Accepteret svar
Fra : Nul7

Modtaget 20 point
Dato : 23-03-13 15:15

Hvad med aldi, - og er du nær grænsen er det bare billigere.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 26-03-13 00:15

Tak for svaret Nul7. købte i Aldi