/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
AEG opvaskemaskine vil ikke tørre...
Fra : HEMI63
Vist : 357 gange
20 point
Dato : 17-03-13 11:14

Hej,

Jeg har en AEG opvaskemaskine, model 44010VIL, den vil kun tørre når der køres "30 min." programmet alle andre programmer tørre ikke. Den varmer vandet findt.

Har nogen en ide til hvad der kan være galt?

vh.
Michael

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-03-13 13:17

Lad en reparatør kigge på den...

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 17-03-13 23:14

Hvor gammel er den ? Var det bare noget der skete fra den ene dag til den anden ?

Kommentar
Fra : HEMI63

Dato : 18-03-13 16:50

Den er fra 2009. Der været problem med at den ikke startede og tørrede, der viste sig at åbne/lukke kontakte var defekt, den er skiftet og den starter fint igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-03-13 23:44

Citat
Den er fra 2009. Der været problem med at den ikke startede og tørrede, der viste sig at åbne/lukke kontakte var defekt, den er skiftet og den starter fint igen.

Det er jo rent gætteværk hvad der er galt med den nu!

Lad en reparatør kigge på den...