/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Kodefri DVD
Fra : ThomasCSR
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 16-03-13 10:24

Er der nogen der ved, hvordan man gør en Onkyo DR 645 fri for regionskode?
Jeg har søgt på nettet og fundet en metode, der skulle virke på et par andre Onkyo modeller, men den virker altså desværre ikke på min
Jeg har også fundet rigtig mange, der har det samme problem, så det tyder på, at det ikke er helt simpelt. Det kunne jo være, at der er nogen, der kender nogen, der er ansat ved Onkyo eller importøren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-13 10:34

Tjaeh... den findes heller ikke her, hvor de ellers har det meste:

http://www.dvdexploder.com/dvdsales.htm

Prøv evt. med unlock af Onkyo DR-C500

Ps. Man skal vist registeres, før man kan benytte databasen på dvdexploder !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-13 11:50

Når selv kineserne ikke har nogen er der nok ingen der virker....