/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Mosebaek tak for hjælpen
Fra : smuller54
Vist : 737 gange
200 point
Dato : 10-03-13 19:45

Hej Mosebaek

tak for din hurtige reaktion i mit spørgsmål Bundventil

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-03-13 19:47

og ikke mindst for din humor:

Citat
Nå,jeg troede at det måske var på grund af overvældende tilslutning/overbebyrdelse.Som "Skat" og "Vejdirektoratet",når der er run på.

den var sød

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 200 point
Dato : 11-03-13 09:45

Mange tak for de pæne ord,smuller54.
Jeg så lige at vores monterings-vejledning,også ligger på nettet.
Som du kan se,står der ikke særlig meget om bundventiler.Kun at hullet er standard størrelse.

http://kuma.dk/da/montering

M.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 11-03-13 18:00

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-03-13 19:00

Selvtak.
Jeg tror nu ikke min "indsats",var til særlig stor hjælp.Men håber projektet lykkes.

Vh. M.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-03-13 19:29

Det bliver nu bestilt.

Desuden en vandlås med rør til 100- kr. Det skal alligevel være skjult i et skab.

Og så holder jeg mig langt væk fra afløbsrens i fremtiden :)

Så råber jeg nok højt igen, når det skal monteres.
Det bliver spændende, at ligge nede under vasken med hovedet i et skab og få brillerne til at fungere ( glidende overgang, er lidt svært at få til makke ret, når man skal vende nakken for at kunne fokusere)

Men én ting er blevet nemmere- fandt lige en fidus. Tog lige min iphone og tog et billede af hvordan det ser ud nu, det er sgu´ da smart- så kan jeg da se hvad jeg skal prøve at ramme, når det skal afmonteres