/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"verdensur" til windows
Fra : lham
Vist : 1103 gange
50 point
Dato : 03-03-13 08:56

til win xpsp3 søges et verdensurprogram-helst gratis- der ligner det der er præinstalleret på ipad mini-altså analog visnig af mindst 6 runde ure hvor hvert ur kan indstilles til forskellige byer i hele verden.
Jeg har søgt på googæle men ikke fundet noget der passer mig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-13 09:04
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-13 11:52
Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-03-13 07:45

Klaudi
det er en fin oversigt over forskellige tidsvisere, men jeg har ikke fundet noget med seks almindelige "viserure" som det der findes på ipad minni-er der noget der kommer tæt på er det enten begrænset periode -koster penge-eller der er krav om installering om feks div. toolbars.

altså findes det indbyggede ur program i ipadmini ikke i en gratis version til alm win pc xpsp3 ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-13 09:43

"til win xpsp3 søges et verdensurprogram-helst gratis- der ligner det der er præinstalleret på ipad mini-"

Dette koster, 30 usd
If you need an accurate, flexible desktop world clock - look no further!
http://www.sharpworldclock.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-13 08:59

Her er en masse ure, hent det antal du vil bruge, og indstil dem til at vise de tider du vil have!
http://www.crossgl.com/vcl_screenshots.htm

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-03-13 10:22

Klaudi
mange designs på ure ,men så vidt jeg har checket er det enkelture der bare viser en anden måde at se windows uret ?
30 usd for "sharpworld uret er for meget efter min pengepung

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 07-03-13 11:07

Der er over 100 ure på sidste link, find det du kan li', lav 6 kopier, ur1, ur2, osv
start dem og indstil dem til den tidszone du vil have!
OG det er GRATIS!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-13 16:04

Så prøver vi lige igen, der har da godtnok været "kage" i kandu!

Jeg har lavet en sætop fil med 6 ure til XP, pak ud og installer.

De er sat til at starte med XP, tidszone kan stilles ved at højreklikke på uret og vælge fanen Time
vælg den tidszone du vil bruge og klik på Close.

Du kan flytte og resize hvert enkelt ur!

http://peecee.dk/upload/view/404017

Kommentar
Fra : lham

Dato : 11-03-13 09:12

Klaudi

SUPER med den set up fil-det er godt arbejde -den må du kunne sælge-er ikke helt færdig med at uforske mulighederne-pt savner jeg dog mulighed for at gøre urene noget mindre og så feks kunne nøjes med 3 ure vist som "klikkes frem" og "slukkes alle alle 3 ( der må gerne kunne vælges "gruppeantal" fra 1 til 6 ) med enkelt klik

men igen mange tak

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 11-03-13 09:13

Tak for svaret Klaudi.

Klaudi

SUPER med den set up fil-det er godt arbejde -den må du kunne sælge-er ikke helt færdig med at uforske mulighederne-pt savner jeg dog mulighed for at gøre urene noget mindre og så feks kunne nøjes med 3 ure vist som "klikkes frem" og "slukkes alle alle 3 ( der må gerne kunne vælges "gruppeantal" fra 1 til 6 ) med enkelt klik

men igen mange tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-13 11:22

velbekomme, du kan resize uret ved at køre mus ned til højre på uret,
så kommer der 4 pile, klik og træk der...

Kommentar
Fra : lham

Dato : 11-03-13 18:01

Klaudi
er ved at installere uret på min bærbare ( også xp), men kan ikke finde din fil

http://peecee.dk/upload/view/404017

hverken i adressefeltet øverst eller inde i søgefunktionerne i peecee

har du slettet den eller hvad ?
kan du evt uoloade den igen-eller give mig adgang til den på anden vis ?

tak for rize tip det må jeg prøve i morgen på den stationære

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-13 18:23

Jeg har slettet den, har du ikke gemt den på den anden pc, så kan du kopiere den derfra?