/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8
Fra : ehkejser
Vist : 693 gange
100 point
Dato : 02-03-13 18:38

Hej alle

Kan man fjerne den kode man har indtastet da man indstallerede windows 8

Mvh

Edvard H Kejser

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-03-13 18:40

Hvilken kode? Produktkoden eller personens kodeord?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-13 18:41

win 8 Sådan fjerner du automatisk login
http://www.kandu.dk/Tip22165.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-13 18:43

How to remove login password from windows 8 logon and login automatically without entering it
http://xtendedview.com/computer/windows-8/how-to-set-auto-login-in-windows-8/645/

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 02-03-13 19:00

personlig kodeord

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-13 19:09

How to remove login password from windows 8 logon and login automatically without entering it
http://xtendedview.com/computer/windows-8/how-to-set-auto-login-in-windows-8/645/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-13 19:31

Start Windows 8 og log ind på din konto

Så kommer du til MetroUI startskærmen.

Tast "WIN-logo + R" eller gå til søgning fra den nye Start-menu.

Skriv "netplwiz" i søgefeltet og tryk på Enter for at åbne Brugerkonti skærm.

Nu skal du fjerne markeringen i "Brugere skal indtaste et brugernavn og en adgangskode for at bruge denne computer" og klikke OK

Nu får du en prompt, hvor du skal indtaste adgangskoden for brugernavnet.
Indtast adgangskoden, og bekræft adgangskoden.

Windows 8 vil gemme denne adgangskode, og du behøver ikke indtaste adgangskoden mere under login.

Så næste gang dit system starter eller genstarter, vil du blive logget direkte ind i systemet uden at skulle indtaste adgangskoden.

kilde:
http://www.techulator.com/resources/5107-How-Auto-Login-into-Windows.aspx

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 02-03-13 20:33

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-13 20:48

velbekomme