/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvor får men en høj løn?
Fra : theipeter
Vist : 604 gange
10 point
Dato : 24-02-13 10:53

Hvor får men en høj løn, uden at lave noget?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-13 11:09

Nå du ser også sol debat

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-02-13 11:20

Der er sørme mange muligheder.Kig mest på den offentlige sektor.

M.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-13 11:37

Kristian22081990 prøv at google det. ca 17000 hits

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-13 11:51

http://www.kandu.dk/spg160343.aspx prøv at skimme den. Den fortæller at Peter Theisen ikke er bange for at lave noget (hvorfor så alle de krumspring for at skabe sig illegal indkomst). Den fortæller også at han har været spærret inde med madrasser på væggene, og så trækker han kraftedemig nazisme-kortet og skriver at dem der ikke er vejet og fundet iorden, ikke har ret til at leve......Gys fik lige et flash-back til Mein Kamf.

HALLLOOOOO Kandu, hvorlænge skal han TROLL'e dette site?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-02-13 12:43

Citat
http://www.kandu.dk/spg160343.aspx prøv at skimme den. Den fortæller at Peter Theisen ikke er bange for at lave noget (hvorfor så alle de krumspring for at skabe sig illegal indkomst). Den fortæller også at han har været spærret inde med madrasser på væggene, og så trækker han kraftedemig nazisme-kortet og skriver at dem der ikke er vejet og fundet iorden, ikke har ret til at leve......Gys fik lige et flash-back til Mein Kamf.

HALLLOOOOO Kandu, hvorlænge skal han TROLL'e dette site?

Det' fan'me uhyg'ligt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-13 12:58

Ja, han er direkte uhyggelig når han kommer i det hjørne. Han har lige været igang på SOL, hvor han påstår han har MORAL, efter at ingen rigtig kan hjælpe ham med hans skattesnyt, forsikringssvindel, våbenhandel og hvad geniet nu ellers er i gang med idag.

Mon ikke du trænger til en tur ind på klinikken Peter Theisen? De kan jo prøve at sætte strøm til dig og måske justere medicinen lidt. Noget er der da galt!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-02-13 13:00

En tåbe kan spørge om mere end 10 vise kan svare på!

Det er der et gammelt ordsprog der siger - og hvor er det sandt...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-13 13:27

Citat
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-12 23:43

--------------------------------------------------------------------------------

Troldepige
Min bedste veninde har arbejdet på en psykriatisk hospital i mange år, så det er meget syge patienter hun har til daglig.
Og Peter ved ikke hvad han taler om når han siger at psykisk sygdom ikke er nok til en pension.

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 01-02-12 06:24

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, men så har man bare ikke ret til at leve, Troldepige! Den er ikke længere.

Jeg har selv været på en psykiatrisk afdeling i seks uger, da jeg blev indlagt med min depression, for at blive stabiliseret. Der fik jeg at vide, vel og mærke af sygeplejerskerne, at mange af patienter spillede på deres sygdom.

Min depression blev behandlet med piller, motion og sund mad.

Der står to ting her! PT holder åbenbart meget af Adolph's livssyn. Han er selv bims (og helt åbenlyst ikke rigtig rask endnu)!

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 10 point
Dato : 24-02-13 13:46

Citat
Hvor får men en høj løn, uden at lave noget?

Malerfirmaet Tommy Holzenstein & Co

Vi har aldrig lavet dagens gerning. Timelønnen er 225, -
Langtidsledige får 245,-
Under sygdom forhøjes timelønnen med 30%

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-02-13 15:39

Kandu er en linnelse for sjælen.(Linnelse=Thybomål). Ikke at forveksle med lidelse.
Citat
De kan jo prøve at sætte strøm til dig

Elektro chok??Så tror jeg sgu HFI-relæet,slår fra.

Citat
Han er selv bims (og helt åbenlyst ikke rigtig rask endnu)!

Citat
Malerfirmaet Tommy Holzenstein & Co

Vi har aldrig lavet dagens gerning. Timelønnen er 225, -
Langtidsledige får 245,-
Under sygdom forhøjes timelønnen med 30%

M.

Godkendelse af svar
Fra : theipeter

Dato : 24-02-13 15:53

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 00:14

Man takker, gør man.

Imorgen starter der en ny mand. Han har heldigvis aldrig lavet dagens gerning - og kan absolut INTET.
Det er faktisk et plus for firmaet - så slipper vi for at omskole ham.

Mvh.
Tommy