/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Til X`erne.
Fra : bb1
Vist : 892 gange
100 point
Dato : 20-02-13 12:13

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/02/20/062125.htm

Så begynder jorden måske snart at brænde for Jer

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-13 12:36

Det må du forklare nærmere. Jeg kan ikke se sammenhænget i dit link - og din profil på Kandu.

Mig bekendt, er du ikke blevet udsat for "facerape"
Det er du squ ikke køn nok til Ballegaard.

Mvh.
Einar - din allerbedste ven.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-13 13:18

Er det ikke lidt underligt, at stille spørgsmål til disse brugere når du har frataget dem muligheden for at kommentere dit spørgsmål..?

De har mig bekendt heller ikke "facerapet" dig

   Blacklistet brugere
Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg   side : 1 af 1
#       Bruger   Medlemsdato
1      Stouenberg    19-09-2006
2      centerpoint    10-07-2008
3      Tonganeseren    03-11-2008
4      TheRealDeal    30-11-2008
5      Sandhedsvidnet    08-12-2008
6      ErasmusMontanus    16-12-2008
7      HFranzen    26-12-2008
8      Heidi-Ho    30-03-2009
9      Provsten1    21-04-2009
10      Øjenvidnet4    11-06-2009
11      habibiPro    27-06-2009
12      betterwisser    03-03-2010

Mvh.
Karl den 12.
Sdr. Ho

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-13 14:11

Nå Ballefjols, nu har du fået svar på dit spørgsmål.
Annuller dit spørgsmål - eller hit med poingene

Mvh.
Fjæs-ræbende gut.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-13 14:30

Der er ingen jord som brænder her.
Vi (de prof facebook chikanister) arbejder da under falsk Ip og gennem flere proxyservere.

Og poængernø - dem skal jeg da ha'.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-13 14:57

Citat
Så begynder jorden måske snart at brænde for Jer

NJaaarhhhhhh, du er ikke så sikker, Bjalle. Kig lidt på din overskrift. "Så begynder jorden måske snart at brænde for Jer"

"Måske" bliver brugt når skal skyder et skud i tågen. Måske rammer det - måske rammer det ikke.

Hit med påingerne

Mvh.
Fjæsing

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-13 14:59

X`erne er langt fra så kloge, som dig Eyvin. Var de det kunne jeg jo ikke kende mindst tre af dem.
Og med hensyn til, om de kan svare eller ej er jo uden betydning, for de har jo en talsmand i kaptajnen og han forsøger jo på storartet vis.
Den henviste artikel viser nye ting Politi, retsvæsen og offentligheden er begyndt, at se anderledes på disse sager. Hvor de førhen afviste, dem med den begrundelse, at de ikke havde mandskab og det ville være for dyrt.
Havde Safari Jensen boet i DK, så havde han for længst få et sag på halsen, men nu kan jeg måske ramme ham, der sendte det ene billede til ham, for det ved jeg hvem er: En X´er.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 20-02-13 15:03

Nu vil jeg alligevel spørge jer hvad der startede den udgydelse af galde på hinanden,det kan da ikke være for at nogen har stemt på en formand, og en anden på en der er væltet?
Jeg vil da mene at i har set hinanden på et eller andet tidspunkt i jeres liv og der har opstået problemer,det kan vel ikke kun være her på kandu?
Jeg skriver også på den tråd hvor de fleste kan være med.
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-13 15:22

Sigfrid. Jeg bliver dig stort set svar skyldig. For de fleste af X´erne kender jeg jo ikke!!!

De tre jeg kender er alle medlemmer af Dansk Land og strandjagtforening, som jo er en Konkurrerende forening til den jeg er medlem af og det forklare en del, men bestemt ikke det hele.
Det forklare bestemt ikke det faktum, at man angribes for slå og stave fejl.

Noget som ellers kun små skolebørn gør.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-13 16:53

Citat
Den henviste artikel viser nye ting Politi, retsvæsen og offentligheden er begyndt, at se anderledes på disse sager. Hvor de førhen afviste, dem med den begrundelse, at de ikke havde mandskab og det ville være for dyrt.
Bent, brug nu indersiden af knoppen. Er der nogen af skribenterne på Kandu, som har været inde på din(e) facebook(s) og "hacke" - eller har skrevet noget som har krævet et password..?
Det er det, artiklen handler om.

Mvh.
Fjæsing

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-13 18:29

Kaptajn eller Fjæsing eller hvad du nu ønsker, at kalde dig selv lige i dag.
Hvis du ikke fatter, at dette her et gennembrud mod anonnym mopning på nettet på nettet, så er du dummere end loven tillader også fortjener du også, at blive knaldet for det.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-13 19:12

Det var dog ufatteligt. Du evner ikke at læse en tekst - og af samme grund evner du heller ikke at forstå en tekst.

Det link du har lagt op handler kort og godt om facebook. Er vi enige om det...?

I det link du har lagt op, står der følgende - og jeg citer; -To teenagedrenge har fået bøder for at logge ind på en jævnaldrende piges konto på Facebook og ændre hendes profil. Det skriver Frederiksborg Amts Avis.
Et profilbillede på Facebook af en pige med hendes kæreste blev ændret til et billede af hende og en penis. Flere af pigens private beskeder blev samtidig gjort tilgængelige for alle, som hun er ven med på det sociale medie.
Det koster nu de to teenagedrenge, der loggede sig ind på pigens Facebook-konto, bøder på henholdsvis 2000 og 4000 kroner........ Citat slut.

Har X'erne været inde på din facebook og ændre noget...?
Har X'erne været inde på din hjemmeside og ændre noget...?

Denne side her - altså hvor du er lige nu, er Kandu - og Kandu er ikke din hjemmeside - selvom du tror det.

mvh.
Bånd - James Bånd. Just call me tape.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-13 23:17

Nej. klov ( Tape) det handler netop ikke kun om facebook.

Og du viser med alt tydelighed. Hvad X`erne står for. Blot fordi man her inde, kan være helt
anonym indtil, en eller anden, som dig skriver ens navn.

Så fortsæt du bare - så er der måske en, der anmelder dig!!

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-13 09:34

Så begynder jorden nok at brænde for jer ..........

Der går ikke røg af en brand uden ild

Lad os nu se, sagde den blinde til den døve

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 10:20

Citat
Så fortsæt du bare - så er der måske en, der anmelder dig!!
ÅÅÅHHHHH Herre Jemini dog. Atter starter du din gamle sang om trusler og anmeldelser, politi og advokater- og jæ ska' komme efter dig, ska' jæ.
Kunne du for engang skyld prøve noget nyt - fx. at vende grammofonpladen.

Jeg har kigget lidt i dine gamle indlæg - (Kandu indlæg) Såvidt jeg kunne se og læse, starter du med at true div. skribenter med advokater og politianmeldelser tilbage til omkring 2008

Samme fremgangsmåde brugte du på jagtformidlingen... Der startede dine trusler vedr. politi og advokater allerede i 2004...

Forny dig dog !!!

Mvh.
Phillip Marlowe

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-02-13 11:47

Jeg truer skam ingen min ven. Jeg har blot oplyst om, at det nu er blevet sværere for personer som dig.
Fordi politiet nu har vidst, at de alligel ikke vil afvise, at tage sager op, som den der blev beskrevet.
Jeg syntes helt bestemt, at du skulle tale med over X `` et I Humlebæk. Han kender jo politimesteren i Helsingør. Han har jo også tidligere pralet med, at han var hans ven! Det venskab må jo så nu være røget sig en tur. Nu hvor det netop er politimesteren i Helsingør, der har taget sagen op.
Hr. Kaptajn når du nu ikke vil fatte sagens alvor, så har jeg kun en mulighed, Kandu giver ikke andre end, at sætte et flueben og det gør jeg så.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 21-02-13 11:49

Tak for svaret katekismus.