/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Ved de fleste, hvordan de ser ud?
Fra : PeterTheisen
Vist : 464 gange
10 point
Dato : 17-02-13 19:27

Ved de fleste mennesker, hvordan pot-/hash-/skunkplanter ser ud?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-13 19:39

Ja da - for ellers ville de bare ryge brændenæller.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-02-13 19:59

Heyyy mand...Peter. Det ville fame være nice, hvis alle folks kendte forskel på diverse pot'planter - altså ikke de potteplanter den gamle har stående på flimmerkassen.

Naarrrj de rigtige pot'planter, mand. Altså dem, der får farverne til at pisse ned....hoooo mand, det skønt.
Knalder du osse en Tjubang af - Peter? Ja ja ja ja, bare engang imellem, Petermand..? Høøøøj mand, det skide skønt når den rigtig koger.

Vi ses....i Hashlev, håååååårhhhh det bliver skønt..!
Hyg dig Peter

Hilsen
Galar-drengen fra Nepal

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 20 point
Dato : 17-02-13 20:20

For mange år siden læste jeg om en, der havde sået hamp i en offentlig park, de ansatte passede omhyggeligt de flotte planter, indtil misdæderen høstede dem.

Jeg er "bange for", at den model ikke duer i dag!

Men jeg forstår hortensia er det nye sort=skæv og den er ikke engang forbudt

http://www.bt.dk/krimi/politiet-advarer-mod-at-ryge-hortensia-skud

Tommy, jeg var helt sikker på du blev høj af ren vand-maling

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-13 22:49

Jeg kender ikke planterne særligt godt, så hvis jeg kommer til at dyrke dem så vil jeg påberåbe mig uvidenhed.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 18-02-13 02:05

Altså, alle dine spørgsmål om pot, er nok lidt ude i hampen

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 18-02-13 04:43

Tak for svaret vagnr.