/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Er sagen med Lars Hedegaard et setup?
Fra : PeterTheisen
Vist : 414 gange
10 point
Dato : 12-02-13 14:54

Er sagen med Lars Hedegaard et setup?

Jeg kom til at tænke på dette i dag, da det jo viste sig, at Amin Skov prøvede at bilde os ind, at det var andre, der havde sat ild til hans restaurant, men det viste sig imidlertid, at det var ham selv.

Ligeledes i Hedegaard-sagen er der flere ting, jeg undrer mig over. Hvordan kan man fx misse hovedet og kroppen i det hele taget, når man skal skyde en anden mand på en meters afstand? Hvorfor gik pistolen i baglås, når den sjældent gør det i dag? Hvorfor er der ikke fundet noget DNA på kuglen, der ramte forbi, fra den person, der angiveligt affyrede skuddene?

Kan I gennemskue det her?

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 20 point
Dato : 12-02-13 15:23

Er du sikker på at det var Amin Skov selv der satte ild til restauranten? Er det bevist, har han fået dom?

Terrorattentatet imod Hedegaard var amatøragtigt og dumt, hvis "islamisterne" virkelig var den store trussel, kan det undre at det var det bedste de kunne stille op med. Havde Hedegaard og "trykkefrihedselskabet" ønsket sig noget gratis reklame, havde de næppe kunne arrangere det bedre selv. Men Hedegaard betaler prisen, må beskyttes af PET i mange år fremover.

Nej, jeg tror ikke det er et setup, men en enkelt, ualmindelig stupid "islamist", på vildspor.

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 12-02-13 16:58

Kuglen kom jo ikke af sig selv.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-02-13 17:25

Citat
Kuglen kom jo ikke af sig selv.

Usædvanlig skarp iagttagelse...

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 12-02-13 17:29

Tak for svaret fun2.