/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Booking formular til hjemmeside
Fra : klanger
Vist : 751 gange
50 point
Dato : 11-02-13 18:10

Hej

Står og skal bruge en eller anden form for booking formular til en hjemmeside.

Er der en der kender et godt sted der har sådanne formularer?

Jeg har Googlet men syntes ikke lige jeg finder det jeg ønsker, eller også koster det en formue.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : peque

Dato : 11-02-13 22:03

Jamen hvad skal du booke og til hvad skal det konkret være ?
Udfra den beskrivelse kan jeg ikke lige forestille mig mange der kan give dig det perfejte svar. Kom med noget mere uddybende så du kan få et ordenligt svar

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 12-02-13 07:28

Der er flere gratis løsninger,

supersaas.dk feks.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 12-02-13 07:32

Hvilke program laver du din hjemmeside til .......... og ellers vil jeg bare gentage peques spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-13 16:07

Her et par stykker, måske man kan tilpasse en!
http://www.phpkode.com/scripts/tag/booking/

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 13-02-13 13:39

Tak for svaret Kortoververden.