/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Er de tonedøve?
Fra : PeterTheisen
Vist : 577 gange
10 point
Dato : 10-02-13 19:11

Al Gores tidligere kone, Tipper Gore, og Rick Santorum, amerikansk præsidentkandidat for Republikanerne ved valget i 2012, mener, at heavy metal-musik har en negativ indflydelse på folk. De mener, at hvis man hører denne type musik ofte, er det tegn på, at man er syg og har brug for hjælp. Desuden påstår de, at hvis man godt kan lide det, er det den sikre vej til mord, alkohol- og stofmisbrug og selvmord. Ja, du hørte rigtigt.

Nu spørger jeg bare for en god ordens skyld: Hvor er beviset på dette? Mon ikke mange af de personer, der godt kan lide denne type musik, og som bliver mobbet med det, ender med mord, alkohol, stoffer og selvmord, fordi andre ser ned på dem? Hvordan kan man fastslå, at det netop skyldes musikken?

Jeg tror bare, at Tipper Gore og Rick Santorum er et par gamle fjolser, der er musisk tonedøve og ikke forstår den verden, som kendetegner heavy metal. Det gjorde jeg heller ikke selv engang.

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 10 point
Dato : 10-02-13 21:12

PeterTheisen du skal ikke være nervøs det er jo ikke noget nyt sådan noget sker der hver gang gramefonen var også farligt for os så kom det til tegneserie nu var det det farlige så kom turen til filmen og så kom musikken beatmusikken så kom betonrock bla: Deep Purble. så var det hewy rock osv:
Så kom rappen .
Hvis noget er farligt så er det sku de tåber der råber op med at disse ting er farlige, de må sku have for meget tid til dem selv.
De er virklig på den for det kan ikke stoppes igen.
Så bare roligt der er ikke noget der kan stoppe udviklingen bare vent der kommer nye ting hele tiden.
Man kan ikke lukke pandoras æske igen.
Alle disse ting der her er opfundet vil blive anklaget for alle disse ting, så glem det, når ting er opfundet kan man ikke skruge tiden tilbage, men det er der sku mange der gerne vil.
alan57

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-13 21:34

Citat
De mener, at hvis man hører denne type musik ofte, er det tegn på, at man er syg og har brug for hjælp.

Og de har sgu ret

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-02-13 22:21

Jeg kan bare konstatere, at jeg selv kører mere afslappet, når jeg har stille klassisk eller "late-night" i bilens anlæg.
http://www.youtube.com/watch?v=42P5ho8ITeA

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 11-02-13 06:33

Tak for svaret alan57.