/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
BilstrupV: Bank reg nr 2600
Fra : BilstrupV
Vist : 919 gange
200 point
Dato : 07-02-13 23:56

Godaften!
Jeg skal overføre penge til en bankkonto, men jeg har ikke netbank.
Bankens reg nr er 2600. Hvor ligger banken?
Og kunne jeg have fundet det på nettet?

Mvh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-13 00:06

Det er Nordea Bank, men hvor i landet ved jeg ikke.

http://uglesiden.wikispaces.com/Bankers+registeringsnumre

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 08-02-13 00:10

Fra denne side

http://banker.multitrading.dk/

så skulle det være

Nordea   Søndergade 6, 7800, Skive

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-02-13 08:54

Uden netbank har du tre muligheder .

Gå ind i enhver Nordea filial og indbetal til kontoen med kontanter. Det behøver ikke at være filialen, hvor kontoen hører hjemme.

Eller gå i din sædvanlige bank og bed dem overføre. Det kan koste et fedt honorar afhængig af banken.

Biligste og nemmeste: Giv en ven med netbank kontanter og få ham til at overføre fra sin egen konto.

Men se at få åbnet en netbankkonto. Det bliver sværere og sværere i fremtiden uden.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-02-13 10:10

jeg håber sgu ikke du er kunde i danske bank hvis du skal ud i noget med overførsel. de tager sig rigtig godt betalt for den slags nu

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-02-13 15:53

Citat
jeg håber sgu ikke du er kunde i danske bank hvis du skal ud i noget med overførsel. de tager sig rigtig godt betalt for den slags nu

Muligvis! Men er den Danske Bank,nu så meget værre end andre.Eller dem som følger efter??

Her er ialtfald en interessant artikel,om en gennemsnits families families bankforretninger.
(Rul ned).
http://nordjyske.dk/nyheder/20-000-kroners-forskel-paa-renter-og-gebyrer-i-nordjyske-banker/fca564f7-c185-4d62-9711-ea82267517ba/4/1513

Nej,jeg er bare (foreløbig) en helt alm. kunde i DB.

M.

Godkendelse af svar
Fra : BilstrupV

Dato : 08-02-13 18:00

Tak for svaret ans.
I min egen søgning nåede jeg frem til, at man ikke kunne finde ud af det på nettet - så godt gået ans.

Mvh