/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook Kalender Reminder
Fra : Rustica.dk
Vist : 415 gange
200 point
Dato : 06-02-13 08:45

Hej Kan-du´er

Jeg vil høre om der er en der evt. kan hjælpe mig.

På mit arbejde er vi lige begyndt at lave det sådan at vi kan booke vores teknikere i kalender (Som stedfortræder)
Nu kommer mit spørgsmål:
Er det muligt at jeg kan sende en reminter til dem, med det samme når jeg har oprettet en besked?
Og hvor skal det isåfald sættes op, afvinkles ??

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 06-02-13 10:19

Både ja og nej.

Hvis du opretter en kalenderaftale så skal du påmindelse til fx. 0 min., men så er påmindelse der når aftalen starter. Sætter du påmindelsen til fx. 15 min så er den der 15 min inden aftalen starter, det du så kan gøre er at højre klikke på aftalen og vælge videresend, så får de en mail om at der er lavet en aftale.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-02-13 10:36

Hmmm øv. ja det skal jo være så nemt så muligt

Vi lægger i dag, alle opg. kl. 00:00 så det vil være perfekt at de kunne få direkte besked når jeg oprettede sagen!

Men hvis det ikke er en mulighed, så må vi jo undlade denne funktion

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-02-13 11:01

Opgaverne skal vel ikke udføres kl. 00:00, der er vel et klokkeslet fx. 08:00 hvor opgaven starter og så er påmindelsen så lang tid før man ønsker.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-02-13 11:09

Teknikerne ønsker at vi sætter sagerne kl. 00:00. og så trækker de dem selv ned til det tidspunkt, de løser opg. og hvor meget tid de bruger på at løse den

Men når jeg sætter den til ingen påmindelse, så får de ikke besked.
Jeg havde håbet på at der var et sted der kunne afvinkles sådan at når jeg klikker "luk & Gem" Så sendte den en besked om det ønske ønske hæhæ

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-02-13 11:28

Hvorfor så ikke bare sende dem en mail om at du har oprettet en opgave i deres kalender. Det tager ikke lang tid at videresende den.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-02-13 11:37

Det var for at undgå det

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-02-13 11:38

Tak for svaret webnoob.
Havde håbet på en nem løsning