/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Sælger de andet end hash?
Fra : PeterTheisen
Vist : 380 gange
10 point
Dato : 04-02-13 16:02

Sælger de andet end hash i hashboderne på Christiania og opgiver dette som skattepligtig indkomst?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-13 16:20

Gå ud og spørg dem.......................for de ved det nok.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 20 point
Dato : 04-02-13 16:24

Ja, de sælger også varmluftballoner, hashpiber, radiatortermostater, leverpostej, kanttrimmere, løbesko, hårgele, og mobiltelefonabonnementer, men intet andet. De hele bliver naturligvis behørigt oplyst til de rette myndigheder, boderne er registrerede virksomheder, der naturligvis afleverer revisorgodkendte regnskaber.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 04-02-13 16:31

Hej, tænk nu lidt dybere over de spørgsmål du sender, i stedet for bare at kyle det, du lige finder på i hovedet på os. Hvor i alverden skulle vi vide det fra? Lyder det sandsynligt ? Tror du nogen af os har boder dér?

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 04-02-13 16:37

Tak for svaret fun2.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 04-02-13 16:39

Man kunne godt få den tanke at PeterTheisen er stamkunde i der boder....
Peter skal nok ikke følge Eyvinds råd, medmindre han er rigtig god til at løbe...