/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Disney citater på dansk
Fra : Chirkeline
Vist : 4383 gange
100 point
Dato : 01-02-13 17:52

Halløjsa

Jeg skal vinde en konkurrence, det handler om hvem der kan komme med flest citater fra disney film (på dansk) Jeg har brug for hjælp.

Please hjælp mig med at skriv mange citater, hvem siger det og hvilken film er det fra...

Den der kommer med flest citater belønner jeg

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 01-02-13 22:42

Du har ikke brug for hjælp, du har brug for at være mindre doven. Gå dog selv i gang.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-02-13 22:49

Google min ven, der findes tusindevis af citater.

Her er et fra Forrest Gump: Mama always said: life is like a box of chocolates...... You never know what you're gonna get.

-Og neiiiij, det er ikke et Disney citat

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-02-13 09:11

Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den. (en Bjørnebandit)

Du ligner en omvandrende reklame for Anonyme Tabere (Anders And)

Filurkatten i "Alice i eventyrland": Hvis du ikke ved hvor du skal hen er det ligemeget hvilken vej du vælger

Løvernes Konge:
Banzai: Hey, hvem er det svin?
Pumba: Taler du til mig?
Timon: Åh, åh. I kaldte ham et svin.
Pumba: Taler du til MIG?
Timon: Det var dumt af jer.
Pumba: TALER DU TIL MIG?!
Timon: Godt det ikk var mig.
Pumba: JEG. ER. ET. VORT-E-SVIN!!! HIAAA!

http://da.wikiquote.org/wiki/Anders_And

Accepteret svar
Fra : Majamussen

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-13 15:08

Her er to søde fra Peter Plys:

“Hvordan staver man til kærlighed” spurgte Grisling. “Man staver det ikke…man føler det” svarede Peter Plys.

Hvis nogensinde der kommer en dag, hvor vi ikke er sammen…er der noget du altid skal huske på: Du er modigere end du tror, stærkere end du ser ud til, og klogere end du ved. Men den vigtigste ting er, selvom vi ikke er sammen…at jeg altid vil være hos dig.

Godkendelse af svar
Fra : Chirkeline

Dato : 13-02-13 15:19

Tak for svaret Majamussen.