/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fra doc til billedfil
Fra : jensviggo
Vist : 400 gange
27 point
Dato : 31-01-13 10:21

Jeg har taget et printscreen og indsat det i Word, planen var så, at jeg ville overføre det til Facebok som et billed, men det lader sig ikke gøre.
Findes der en måde/et program, der kan konvertere fra doc til jpeg. Selve printscreen (billedet) er blandet tekst og billed.
Jeg har prøvet med billedkonverteringsprogram, men den går ikke, hvad mon jeg gør???

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 31-01-13 10:24

Jeg har billed/tekst både som doc og jpeg, men når jeg vil overføre jpeg får jeg en fejlmeddelse, der siger at billedet ikke er egnet eller sådan noget

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-01-13 10:29

Måske er billedet for stort, prøv at krymp det med dette
http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm
Ellers tag billedet igen - men læg det over i Paint og GEM derfra

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 27 point
Dato : 31-01-13 11:34

Print screen > paint > sæt ind > lav lidt tekst > gem som > JPEG

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 31-01-13 12:21

Ja Ejvind, har gjort det. Tusind tak

mvh

jensviggo