/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
inport til Gmail
Fra : bjarnebr
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 22-01-13 16:42

Jeg har store problemer med Outlook 2007 da den konfligter med min Office 2010 home og student, derfor vil jeg begynde at bruge Gmail, men kan jeg importere mine mails fra Outlook eller skal jeg videresende dem (ca. 150 mails)

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-13 16:52

Du kan i hvert fald overføre dine kontakter og din kalender til Gmail...

Jeg kunne forestille mig du videresender dine mail til din Gmail hvis du vil gemme dem.

Du skal eksportere din kontakter via Filer - Importer og exporter - exporter til en fil - her vælger du semikolonseparerede værdier (Windows) - lægge filen i en mappe og går ind i Gmail og importerer filen her!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-01-13 14:12

Hvis du gerne vil bibeholde Outlook 2007 - så kan du prøve at afinstallere den - genstart computeren - installer 2007 udgaven igen - det har jeg gjort og har mulighed for at benytte både 2007 og 2010 udgaven - uden konflikter!

Clou

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-01-13 01:18

Jeg har ikke instaleret Outlook 2010 da det kun er en prøvevertion, og i følge Microsoft konfligter Office 2007 med Office 2010, derfor vil jeg skifte til G-mail, men jeg vil gerne have mine gamle mails og kontakter med over, har forsøgt at importere kontaktpersoner fra Outlook 2007, uden held, derfor bruger jeg Outlook indtil jeg finder ud af at få det til at lykkes.
PS har en hel del mails liggende i gmail indbakken, jeg kan flytte dem til min anden mailadresse, men de dukker ikke op i outlook, hvorfor ikke?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-01-13 01:26

Nu har jeg aktiveret videresendelse af alle mail, selv allerede downloade mails, da de ikke dukkede op i Outook flyttede jeg dem til min anden mailadresse, med det resultat at jeg kan se dem når jeg er logget ind på gmail, men jeg ønsker at få dem videresendt til min anden mailadresse så jeg kan læse dem i Outlook, hvordan gør jeg det?

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 28-01-13 11:56

Tak for svaret marken84.