/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
ny web app på www.sammenspil.dk
Fra : christengc
Vist : 228 gange
10 point
Dato : 12-01-13 07:12

Hej folkens

Jeg kunne godt tænke mig at fortælle jer om min nye app og få jeres feedback, så log ind på den og fortæl mig hvad dus synes.

Det er en mobil web app der skal styrke frivillighed. Ideen er at man kan oprette en opgave, som man har brug for hjælp til. Hvorefter andre folk kan tilbyde deres hjælp. Du kan altså enten tilbyde din hjælp eller modtage hjælp.

Styrken ligger i at opgaverne bliver gemt med lokation, dato og type. Hvilket betyder at du altid kan tage din mobil op af lomme og se om der er folk som har brug for hjællp der hvor du befinder dig.

Tjeck den ud på www.sammenspil.dk og fortæl hvad du synes.

Mvh Christen Christensen

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-01-13 07:34

Hvorfor skriver du tjeck den ud, det heddercheck den[I]Indsæt din tekst her[/I], hvis du absolut vil skrive i de termer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-13 07:55

Nej tak

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-13 07:58

Forresten hvad kommer det til at koste brugerne, altså det med sammenspillet.
Syntes lige der har været en side herinde, hvor sidens ejer tog en mindre formue for det arbejde brugerne udførte.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 12-01-13 09:04

Jeg kan ikke logge ind da jeg ikke er på facebook, så hvordan skal folk kunne vurdere siden?

Kommentar
Fra : christengc

Dato : 12-01-13 10:21

mig selv << Det koster ingenting, det er hele konceptet at det skal være nemt for folk at hjælpe hinanden. Det koster jo iøvrigt stort set ingenting at drive en mindre hjemmeside hvis du fraregner arbejdskraften. Hvilket i det her tilfælde vil blive gjort frivilligt af mig og andre.

bjarnebr<< Det er korrekt at du er nød til at logge ind med facebook. Det kan desværre ikke være anderledes lige p.t. hen af vejen vil der komme andre log ind muligheder.

jens viggo<< Jeg ved ikkke helt hvordan jeg skal opfatte din kommentar, men jeg vil vælge at opfatte den positivt, så tak for info. Jeg fik vist blandet den engelske og danske stavemåde sammnen. I fremtiden vil jeg be folk om at tjekke den ud :)

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-01-13 10:46

Se det var meget bedre:-)