/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
service og kundebetjening
Fra : triptrap01
Vist : 415 gange
20 point
Dato : 11-01-13 17:08

Skal lave en undersøgelse om om ”service og kundebetjening"

det er første gang, så skal bruge hjælp til spørgsmålene.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-01-13 17:22

Hvem skal du spørge og hvem skal bruge svarene?

Kommentar
Fra : triptrap01

Dato : 11-01-13 17:43

jeg skal spørge kunderne, og svarene fra undersøgelsen skal butikken bruge. Jeg må ikke sige hvilken butik det er.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-01-13 18:23

Måske er der noget her du kan bruge:

http://www.enalyzer.dk/?gclid=CM6kvbDo4LQCFUmN3god7ksAvA

Kommentar
Fra : triptrap01

Dato : 11-01-13 18:43

har prøvet den side. Men som om den ikke rigtg kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-01-13 19:48
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-13 05:12

Man kan så undre sig over at butikken spørger dig, om du vil lave en undersøgelse for dem.
Kender du ikke selv butikken og dens service.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-01-13 10:51

Tja, du kunne jo starte med selv at definere begrebet: ”service og kundebetjening"!
Et begreb som service er meget omfangsrigt. Venlighed, imødekommenhed, vejledning, hjælpsomhed, opmærksom adfærd på kunden. Service - eller mangel på samme - viser sig ofte efter salget! man holder hvad man lover. Godt service giver eftersalg, dvs. kunne kommer igen for at handle, da kunden føler sig godt behandlet.

Inde på http://www.trustpilot.dk/ kan du finde mange eksempler på mangel på service!

God kundebetjening er lige så omfangsrigt. Man kan ikke sælge en vare, man ikke har hjemme, så kunden går igen - og kommer ikke igen. Lager/logistik! Sælgeren ved alt om varen og kan vejlede kunden. Måske tror kunden, at det er det rigtige han kom efter, men sælgeren kan vejlede kunden om noget der bedre tilsvarer kundens behov/ønsker. Ærlighed over for kunden, så sælger også kan "sige fra" over for kunden, hvis denne vil købe noget"helt vilt" som ikke passer. Fx tøj: Nej hvor det dog klær' dem frue. Tøjet er for stort, eller kunden er for stort til tøjet.

Inde på http://www.trustpilot.dk/ kan du finde mange eksempler på mangel pågod kundebetjening!

God fornøjelse triptrap01