/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet job
#NavnPoint
Nordsted1 1932
refi 940
HelleBirg.. 680
svendgive.. 666
CLAN 660
ans 630
granner01 605
Kortoverv.. 540
3773 460
10  jakjoe 380
service og kundebetjening
Fra : triptrap01
Vist : 415 gange
20 point
Dato : 11-01-13 17:08

Skal lave en undersøgelse om om ”service og kundebetjening"

det er første gang, så skal bruge hjælp til spørgsmålene.

 
 
Kommentar
Fra : marken84


Dato : 11-01-13 17:22


Hvem skal du spørge og hvem skal bruge svarene?

Kommentar
Fra : triptrap01


Dato : 11-01-13 17:43

jeg skal spørge kunderne, og svarene fra undersøgelsen skal butikken bruge. Jeg må ikke sige hvilken butik det er.

Kommentar
Fra : marken84


Dato : 11-01-13 18:23


Måske er der noget her du kan bruge:

http://www.enalyzer.dk/?gclid=CM6kvbDo4LQCFUmN3god7ksAvA

Kommentar
Fra : triptrap01


Dato : 11-01-13 18:43

har prøvet den side. Men som om den ikke rigtg kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : katekismus


Dato : 11-01-13 19:48
Kommentar
Fra : mig-selv


Dato : 12-01-13 05:12

Man kan så undre sig over at butikken spørger dig, om du vil lave en undersøgelse for dem.
Kender du ikke selv butikken og dens service.

Kommentar
Fra : alka


Dato : 12-01-13 10:51

Tja, du kunne jo starte med selv at definere begrebet: ”service og kundebetjening"!
Et begreb som service er meget omfangsrigt. Venlighed, imødekommenhed, vejledning, hjælpsomhed, opmærksom adfærd på kunden. Service - eller mangel på samme - viser sig ofte efter salget! man holder hvad man lover. Godt service giver eftersalg, dvs. kunne kommer igen for at handle, da kunden føler sig godt behandlet.

Inde på http://www.trustpilot.dk/ kan du finde mange eksempler på mangel på service!

God kundebetjening er lige så omfangsrigt. Man kan ikke sælge en vare, man ikke har hjemme, så kunden går igen - og kommer ikke igen. Lager/logistik! Sælgeren ved alt om varen og kan vejlede kunden. Måske tror kunden, at det er det rigtige han kom efter, men sælgeren kan vejlede kunden om noget der bedre tilsvarer kundens behov/ønsker. Ærlighed over for kunden, så sælger også kan "sige fra" over for kunden, hvis denne vil købe noget"helt vilt" som ikke passer. Fx tøj: Nej hvor det dog klær' dem frue. Tøjet er for stort, eller kunden er for stort til tøjet.

Inde på http://www.trustpilot.dk/ kan du finde mange eksempler på mangel pågod kundebetjening!

God fornøjelse triptrap01

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177409
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407781
Brugere : 218874

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste