/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Ejendom i Liverpool... How To ??
Fra : skibonitten
Vist : 540 gange
300 point
Dato : 10-01-13 19:49

Hej alle i dejligt kloge hoveder.....

Jeg er i Liverpool et par gange om året, for at se fodbold og fordi jeg elsker byen, og har nu mujligheden for at erhverve mig en ejendom derovre, og flytte derover når pensionsalderen engang banker på døren....

Min plan er at købe huset, og gøre det klar til udlejning til turister fra Asien.

Jeg har en kontakt i et bureau der bla lejer sådanne boliger ud, og vil bruge dem. De regner med at kunne leje det ud på ugebasis ca 35 uger om året.

derudover har jeg meget nære venner der er "indfødte" der vil stå for en eventuel slutrengøring og pedelopgaver i huset når det er udlejet.

Jeg vil og kan selv financere huset, dvs via kreditforeningslån hvis det er muligt, og lejeindtægten vil gå til istandsættelser og fornyelser i huset indtil det er 100 % tip-top, hvorefter jeg håber at kunne købe endnu et og starte forfra.

Men er dette overhovedet muligt, altså rent økonomisk, og bliver jeg, som en god bekendt siger, beskattet af lejeindtægten både i Danmark og england ??

Håber i kan hjælpe mig, da jeg er fuldstændigt på bar bund, men det er min drøm at gøre som beskrevet ovenfor

Mvh

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-13 20:01

Spørg Kinnock/Thorning hvordan man bedst omgår lovgivningen !

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-13 20:15

Det lyder som en hel sikker måde at sætte sin opsparing over styr på...

>da jeg er fuldstændigt på bar bund, men det er min drøm at gøre som beskrevet ovenfor...

Den drøm bliver nok ikke en "dream" men snarere et "night mare".

Søg dog ekspert hjælp før du gør noget så dumt...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-01-13 20:22

Høh, høh, 3773

Til dig fra Skive, jeg tror du skal have fat i et internationalt revisons-/skatterådgivningsfirma , jeg tvivler meget på du finder en ekspert her, i hvert fald en du kan være sikker på virkelig er ekspert.

Du kan selvf også starte med en kreditforening, for at høre vilkårene for lån til ejd i udlandet, at spørge dem er vist stadig gratis, i modsætning til revisionsfirmaer.

https://www.nykredit.dk/svarkort.do?iwID=/laanudland/svarkort/laaneansoegning.xml&u2s=KEwcYZKBWrXi

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-13 20:29

Jamen Vagnr...De to har da erfaringen i lejligheder/boligheder andetsteds end Danevang. Ligeledes i at betale færrest mulige kr til det danske samfund....

..og iøvrigt har ham skvadderhovedet trukket sig i Fredericia. Så kan han lære at det ikke nytter at man tror at hvis man svindler mindre end forgængeren går det nok.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-01-13 22:59

Tjah, 3773, med mine tidligste barndomserindringer fra Frankrig, min skoleafslutning i UK, forældre der havde ejendom i Spanien og boede i Frankrig i små 20 år efter de gik på pension, en viv der som barn har boet I england og Tyrkiet, opfatter jeg det som helt normalt at bo og købe bolig i udlandet, jeg tror det hedder globalisering.

Og, selv om det åbenbart er svært for dig at forstå, så tabte Thorning/Kinnock penge, dumt, men ikke kriminelt.

Men jeg tror du er i sync med folkestemningen, for når jeg brokker mig over at have betalt for meget for mine indkøb i supermarkedet, er der en engleagtig tålmodighed i køen, men når jeg broller mig over at have betalt for lidt (ret skal være ret) bliver de sure!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-13 00:47

Godt vagnr ved mere end alle andre. Godt Vagnr ved præcis hvilke fordele der er ved hvad. Rigtig godt er det for Danmark, at ekstra fradrag for nogen mennesker, og at samme mennesker ikke betaler skat i Danmark, ikke er betyder at der er kommet færre penge i kassen. (PS kan du ikke ikke selv høre du begynder at blive lidt skinger Vagnr???).

Gad vide hvad "broller" er?

Kommentar
Fra : katekismus