/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
"jukebox" ti lfest
Fra : Kortoververden
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 08-01-13 00:52

Jeg skal holde fest og savner nogle funktioner fra en gammeldags jukebox

Musikken ligger på Harddisk, og lige nu bruger jeg iTunes til at styre løjerne, men jeg vil gerne have at gæsterne kan vælge musik, som så bliver lagt i kø efter det der allerede er valgt, er der nogen bud?

ps. Det skal kunne køre på Mac

Kommentar
Fra : netop

Dato : 08-01-13 00:57

JOW

Spørgsmål
- Ubesvarede   6
- Besvarede   65
- Annullerede   84
- Slettede   0
Ialt   155

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-01-13 00:58

Tjah, hvis der generelt kom bedre svar, så var det ikke nødvendigt at annullere så ofte

Kommentar
Fra : netop

Dato : 08-01-13 01:03

En tåbe kan spørge om mere end ti vise kan svare på!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-01-13 06:39

Bare glem ham (altså kortoververden). Hans skidtvigtige kommentarer til hvorfor han fjoger rundt og opfører sig skidt er ubrugelige. Kun når han skal promovere sig selv og hans ubrugelige kurser er han aktiv.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-01-13 06:56

Enig ,Folk bruger tid på at hjælpe,så bare annulerer han/hun.Det er at skide på folk der prøver at hjælpe en.
alimak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-01-13 07:08

Så det er altså bedre at acceptere et ubrugeligt svar end at annullere spørgsmålet?

Fortæl hvorfor det er så slemt at annullere, hvem er det der har bestemt at man ikke må, og hvis man ikke må, hvorfor er muligheden der så?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-01-13 08:06
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-01-13 08:37

mig-selv

Det ser fint ud, men det er et Windowsprogram

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-13 08:56

Searching for a jukebox solution for your desktop, for your party or for gastronomy purposes? With powerful features - but as easy as it can be?
Silverjuke is the solution for Windows and OS X:
http://www.silverjuke.net/en/

prøv gratis eller køb for 29 eur!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-01-13 09:06

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-13 13:41

Citat
Så det er altså bedre at acceptere et ubrugeligt svar end at annullere spørgsmålet?

Det må du da om nogen have en "better" viden om.

Desuden har du fået et brugeligt svar i mange af dine annullerede spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-01-13 09:32
Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-02-13 21:47

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-13 22:59

velbekomme