/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MSN / Hotmail
Fra : Carina76
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 06-01-13 22:04

Jeg har for 2 - 3 år siden fået lukket min MSN/hotmail
Jeg har skrevet mange, mange, mange gange ind til dem og jeg har bare ikke fået svar fra dem ..
Er der andre som har prøvet det og nogle, som kender en nemmere metode, at komme i kontakt med dem på ..

Jeg har jo stadig en masse mails på den e-mail, som egentlig gerne ville kunne finde igen .. Kan huske man skal skrive 5 mails, man har fået inden for kort tid, men det er jo bare ikke til at huske mere efter så mange år ..

Men nu vil jeg prøve at se om det kan lykkes igen og se om de giver lyd fra sig denne gang ..

Men det er jo næsten håbløst synes jeg .. :/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-13 22:15

Den var jeg også på dengang, og det lykkedes at få kontoen åbnet igen

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1422975.ece

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-13 22:16

Øv det link kunne ikke længere bruges... jeg har ikke andre ideer, da jeg netop brugte det link

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-13 22:22
Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 08-01-13 21:06

Tusinde tak - det vil jeg prøve lige så snart jeg får tid til :)

Godkendelse af svar
Fra : Carina76

Dato : 03-02-13 10:37

Tak for svaret Nordsted1.