/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
villedendende understregninger
Fra : lham
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 01-01-13 09:04

win xp sp3 home edit. IE 8

på det seneste er der i diverse tekster hentet fra nettet dukket understregede ord med blå farve op så det ligner et link-klikker man på det kommer man til noget der ligner dating sider og som ikke har noget son helst med teksten at gøre.

det irriterer mig-hvordan undgår man sådan noget utidig indblanding ?

har prøvet at kopiere tekst med den type understregninger ind her men understregninger forsvinder åbenbart når de kommer igennem kandus "maskine"

Kommentar
Fra : lham

Dato : 01-01-13 09:08

ser lige nu at i mit spørgsmål er dating i teksten understreget og fører til et dating link, men det også tit andre ord feks men .

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 01-01-13 09:18

Det kan du ikke undgå, sidens ejer har ret til at lave den slags.
Om ikke andet så for at iriterre dem der stjæler teksten
Men vil du gemme det, så læg det i Notesblok og gem, så ryger alle links - ligesom herinde.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 04-03-13 07:02

Tak for svaret mig-selv.
ikke fordi det hjælper så meget -jeg kan åbenbart ikke selv gøre noget ved det uden at gemme.

jeg mener at kunne konstateret at fænomenet breder sig-irriterende da det er en tidsrøver-for det kan jo godt være relevante links til indholdet på siden og ikke bare reklamer for "bare" damer