/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
youtupe
Fra : bjarnebr
Vist : 2191 gange
100 point
Dato : 01-01-13 03:06

Hvordan kopierer man en film fra youtupe?
Jeg er ikke intereseret i et link til filmen, men i hvordan man kopierer selve filmen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-01-13 03:14
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-01-13 03:16

Eller dette:

http://youtubedownload.altervista.org/

Go´nyår...

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 01-01-13 03:41

Har lige opdaget at den film jeg vil downloade ikke ligger på youtupe, men på en anden side (reklame)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-13 04:03

Ant video downloader kan hente film fra næsten alle sider, det er en tilføjelse til browseren og ikke et selvstændigt program, ikonen for Ant video downloader bliver animeret (bevæger sig) når der er en film på internet siden som kan hentes og så er det bare at klikke på ikonen for at hente: http://www.ant.com/video-downloader

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-13 04:05

Som med mange andre gratis tilbud er der en toolbar hvor der skal fjernes en markering hvis ikke du ønsker deres værktøjs linje

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-13 04:06

Godt nytår til alle nu er det vist

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-01-13 06:31

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-01-13 07:36

Hvis det skal gå hurtigt,

så prøv IMD (Internet Download Manager)
http://www.internetdownloadmanager.com/

kan prøves gratis i ca. en mdr.

den downloader op til 4 - 5 gange hurtigere end andre alternativer,

jeg kan ikke forklare præcis hvorfor,.. udover at det virker nogenlunde som en Torrent,
og at det går virkeligt hurtigt.

hvis det skulle have din interesse, kan du læse mere om hvordan det virker, :
http://da.wikipedia.org/wiki/BitTorrent

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-01-13 07:38

ps,.......... husk at skrive 2013,.. fra nu af,.............. ..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-01-13 09:50

Noget med at IDM henter flere pakker?? samtidigt, men hurtig er den
den kan dog ikke hente alt på nettet ned.
Der er Streamtransport og JDownloader gode at have.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 01-01-13 23:13

Hej o.v.n.
Jeg har prøvet at instalere ant videodownloderen, jeg kan også godt hente en fil ned, men kan ikke afspille dem, hvilken afspiller skal jeg bruge for at afspille filmene?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-01-13 23:31

Prøv VLC Player,.... den afspiller alle Video- formater,
http://www.videolan.org/vlc/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-01-13 23:36

Nå, nej,... det er jo,.. o.v.n,s,.. forslag du foretrækker,..... Undskyld.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 01-01-13 23:46

Hej EA_HS (og andre)
Nej det er ikke kun o.v.n.'s jeg foretrækker, jeg har prøvet alle forslag i den rækkefølge de kom, men der er ikke nogen af dem jeg kan få til at virke, nu mangler jeg bare at prøve videolan.
Den første film jeg prøver at kopiere er i et format der hedder flv (kender det ikke)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-01-13 02:33

Hvis ikke VLC Player kan afspille den, er det fordi det er et lidt specielt format,

prøv evt. at konvertere videoen til et mere kendt format, ( WMV, AVI, MPEG, oas.)

det kan du gøre med Format Factory,
http://www.pcfreetime.com/

hvis video / filmen er DMR beskyttet, skal du ha' fat i kraftigere værktøj,
fx Sound Taxi
http://soundtaxi.dk/

den kan også hentes på piratebay
warenz-dk.org o.lign

men det mås man ikke hvis man skal følge den strenge Danske lovgivning,
her i Thailand er der ingen problemer,
heller ikke selv om porno, bare patter, og bare numser er forbudt, (officielt)

såååå det afh. af hvor i verden du befinder dig, pt. (fremgår ikke af dit spørgsmål)

er du DK, kan du prøve at læse denne,
http://soundtaxi-fjern-drm.dk/download.html

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-13 02:44

Hej EA_HS
Jeg sidder i København, og vil prøve dine forslag i morgen, for nu vil jeg sove (kl. 2,44)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-13 09:18

Citat
kan også godt hente en fil ned, men kan ikke afspille dem, hvilken afspiller skal jeg bruge for at afspille filmene?

Installer KLite codecs pakken, højreklik på flv filen (FLASH) og vælg det program du vil have til at åbne den - eller hvis du bliver spurgt når du klikker på den.
I KLite pakken (i START) er der en player (Media Player Classic) den afspiller næsten alt hvad du smider i den.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-13 11:47

Nu har jeg også prøvet vlan og k lite, uden at kunne finde ud af at bruge dem, men til gængæld har jeg fået en irriterende toolbar i bunden af skærmen når jeg er på nettet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-13 12:51

Citat
Nu har jeg også prøvet vlan og k lite, uden at kunne finde ud af at bruge dem
vlan her går jeg ud fra at du mener VLC media player den burde kunne afspille næsten alle slags filer.
Jeg bruger selv at installere en codecs pakke og her bruger jeg K-Lite Full:
http://filehippo.com/download_klite_codec_pack/
den installeres lige som du installerer programmer og efter installation kan du afspille alle slags video eller lydfiler med den indbyggede Windows media player eller Media Player Classic som du fik sammen med K-Lite pakken.
Måske du burde fortælle lidt mere om hvilken side du forsøger at hente fra? (vi er ikke så sarte )
Og hvilken browser du bruger? Jeg bruger Firefox med Ant video downloader og har endnu ikke mødt en fil som den kunne hente og jeg så efterfølgende ikke kunne afspille

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-13 13:05

Jeg bruger internet explorer og har forsøgt med alle de foreslåede convertere, jeg har seneste hentet "Video Download Converter" og "K Lite Codex", men uanset hvilken af de foreslåede convertere jeg bruger kan jeg ikke downloade filmen (eller også gør jeg noget forkert) og samtidig dukker der en meget irriternde værktøjslinje med linh til Tvitter og Google plus mm. op i bunden af billedet når jeg er på nettet.

Jeg forsøger at hente en videofilm i formatet flv fra denne side: http://www.adweek.com/adfreak/woman-burned-stake-weirdo-jewelry-ad-136757 da jeg vil bruge den til at lave fis med en god veninde.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-01-13 13:56
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-01-13 14:02

Hvis ja,... så ved jeg ikke hvad problemet er,

den kører fint i min win 7/64
både movie player og VLC player

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-13 16:53

For første gang nogensinde har jeg så oplevet at Ant video downloader fejlede, den hentede ikke den viste film men noget som ikke kan afspilles
Det er en film fra Youtube: http://youtu.be/oUffEW_7VO4
Den blev hentet hjem på computeren med Video Download helper som er en tilføjelse til Firefox browseren:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/video-downloadhelper/
http://www.mozilla.org/da/firefox/fx/ måske du skulle prøve en anden og bedre browser
Den der
Citat
meget irriternde værktøjslinje
den er på siden med filmen og ikke noget som er på din eller min computer, prøv selv at se på andre sider.
Filmen burde kunne hentes af: http://youtubedownload.altervista.org/ den havde jeg da jeg brugte Windows XP, nu har jeg Windows 8 og vil ikke installere YoutubeDownloader bare for at prøve.

Du skal passe på ikke at blande tingene sammen, codecs er en slags små programmer som gør at computeren kan afspille forskellige lyd og video filer. K-Lite indeholder mange forskellige codecs og computeren kan afspille næsten al slags lyd og video når du har de rigtige codecs.
De andre link du har fået er til forskellige tilføjelser til browseren eller programmer som kan hente video filen hjem på computeren.
Nu skal du først have filmen hentet og hvis du har installeret K-Lite så kan du med garanti også afspille filmen på computeren.
Video download helper på Firefox kan, jeg har filmen på min computer og har afspillet den efter hentning, der er sikkert også andre at forslagene som kan bruges, jeg har ikke den endelige løsning.
Jeg har lige set filmen i Internet Explorer og fik bekræftet at det er en dårlig browser, men du burde kunne hente link derfra og sætte linket ind i et program som kan hente filmen for dig

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-13 18:06

Tak for svaret o.v.n.
Jeg kunne godt se filmen på hjemmesiden, men kunne ikke downloade den derfra, nu har jeg hentet den ved hjælp af Video Download Center og det link du lagde i dit sidste indlæg.
Til alle jer andre: Tak for jeres forsøg på at hjælpe mig, men jeg er meget dårlig til engelsk så derfor kan jeg ikke finde ud af at bruge de andre programmer der har været foreslået, men nu er det lykkedes så nu vil jeg tage min komputer med ud til veninden og vise hende hvad der sker når man køber smykker fra det firma. (ha ha)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-13 18:21

Godt du fik problemet løst, men pas nu på med at "brænde" veninden af. Godt nytår