/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon printer fejl cd label print
Fra : thomazo
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 22-12-12 19:17

Jeg har lige fået en Canon MG6150 printer. Jeg har installeret den medfølgende skive. Når jeg skal bruge programmet "Label Print" får jeg en fejlmelding "the file userpaper.ppr could not be accessed".
Jeg har prøvet at ændre kompatibiliteten til win xp servicepack 3 og win 7. Det har ikke hjulpet mig. Jeg kører windows 7.

Nogen der ved hvad der er galt??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-12 19:27

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MG6150/
Direct Disc Print

Du kan med den medfølgende sorte "slæde" printe direkte på en CD/DVD som er beregnet til print.

Kommentar
Fra : thomazo

Dato : 22-12-12 19:55

Ja, det er jeg klar over. Problemet er at jeg ikke kan åbne programmet "Cd-Labelprint", hvor jeg får fejlmeldingen : "the file userpaper.ppr could not be accessed".

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 22-12-12 20:29

Du skal slette programmet reboote maskinen og instaleret label printet på nyt

Kommentar
Fra : thomazo

Dato : 22-12-12 21:08

Det har jeg prøvet, flere gange

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 22-12-12 21:25

A support tech at Canon suggested I try this.

find the file ImageCache.ic - I found it in application data folder in My Documents, delete it.

Uninstall CD Label Print, search for any other "CD Label Print" files or folders and delete them too.

Re-boot and re-install CD Label Print.

This worked for me. Hope it works for you too.

Kommentar
Fra : thomazo

Dato : 22-12-12 22:29

Jeg kan ikke finde ImageCache.ic.
Menjeg har forsøgt at geninstallere cd label print igen, men det hjalp ikke ..

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-12-12 10:57

hent programmet her.

http://software.canon-europe.com/products/0010891.asp

du skal vælge "engelsk" ved sprog og husk at vælge dit styresystem

Kommentar
Fra : thomazo

Dato : 25-12-12 11:06

Hej. Jeg har lige prøvet, men det virker heller ikke. Jeg får den samme fejlmelding.
Jeg har installeret det på min bærbare, og der virker det som det skal. Så kan det ikke være en indstilling på min stationære den er gal med?

På min bærbare kører jeg windows 7 32 bit.
På den stationære kører jeg windows 7 64 bit.. service pack 1