/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Geninstallering af XP
Fra : blendstrup
Vist : 936 gange
200 point
Dato : 11-12-12 01:10

jeg har geninstaleret XP men nu mangler jeg skærmkort /multimediekort og kan ikke opdatere på windows update????

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 11-12-12 01:31

Dem henter du på producentens hjemmeside.

Godkendelse af svar
Fra : blendstrup

Dato : 11-12-12 01:48

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 11-12-12 08:58

Hej mig-selv.
jeg mangler stadigvæk multimediekort det kunne jeg ikke finde på Medion hjemmeside, og jeg kan ikke opdater fra Windows opdate (fejlnummer 0x80244019) ? Hvad mangler jeg af file?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 12:59

http://www.medion.com/gb/service/download/driver.php
Eller hent programmet SIW der fortæller dig hvad dit kort hedder
og så ellers søg på nettet, når du ikke selv kommer med flere oplysninger her, er det svært.
Og Microsoft har helt sikkert ikke de drivere du mangler, det er bare et program der
prøver at søge på drivere over nettet og som regel aldrig finder noget brugbart.
http://www.eksperten.dk/spm/899848

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 13:21

Forresten tror jeg ikke at dit bundkort/skærmkort hedder Medion da det er selve maskinen der hedder det, men hent SIW, der kan du finde dine kort og hvad de hedder, og så søg på
deres hjemmeside, ikke Medion´s

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 11-12-12 18:36

så er de gule spørgsmålstegn væk. jeg har downloadet et hav af programmer men kan stadigvæk ikke opdatere WindoWs?jeg kan hellerikke downloade Avira Antivirus Premium hvor jeg far en nøgle? men kan godt dovnloade AGV Free???????

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 20:56

Vil du have en Licens til AVG så smid en PM
Der kan være mange grunde til at XP ikke kan opdateres, er den lovlig = med Licens
eller bare en prøve udgave, der skal aktiveres efter 30 dage.

Da jeg havde min skulle jeg først ind på en side hvor den skulle VALIDERES
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/help/genuine/what-is-validation?os=winxp
KLIK på valider/ knappen? og se om den kan klare det = kræver at du installerer et AKTIVT X
den ligger som en POPUP i din browser og SKAL INSTALLERES/ KØRES

når den er på plads, kan du opdatere som du selv vil.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 21:01

Og når du er igang med at installere diverse ting og sager, så hent Adobe Flash og så meget andet, der kræves for bare at komme på nettet, og se noget.
Dette ville jeg dog vente med, indtil du har Valideret din XP
og installeret deres opdateringer fra MS, da der godt kan gå panik i XP, med noget der alligevel bliver opdateret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 21:03

NB: mener du kan hente selve Sevice PAKKEN (2 eller 3) ned på din pc, og installere derfra, det er nemmere og hurtigere end over nettet og så har du den til evighed.