/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Video-klip på Ekstrabladet
Fra : Gambrinus
Vist : 818 gange
497 point
Dato : 24-11-12 10:01

I lang tid (flere år ?) har jeg ikke kunne se video-klip på ekstrabladet.dk i ”fuld skærm”.

Det er det samme på flere elektronhjerner.
Hva’ fan’ er det, der mangler eller er galt ?
På andre hjemmesider er der ingen problemer.

Windows 7 – Internet Explorer 9
Windows, Java, Flash-player, Shockwave-player, Silverlight etc. er opdateret.
Gambrinus
(Jeg vil indrømme, at visse af Ekstrabladets videoklip kunne kræve en vis form for censur)

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 507 point
Dato : 24-11-12 10:08

Det er fordi Ekstra Blads afspiller ikke understøtter fuld skærm!

Jeg kan heller ikke se andet end en lille afspiller!

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1760189.ece

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-11-12 11:58

Det virker heller ikke her. Jeg kan heller ikke spole frem og tilbage eller sætte på pause. Det er ikke noget nyt.

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-11-12 20:01

Tjaaa. Der er vel ikke andet for, end at jeg kontakter Ekstrabladet.
Hvis jeg gider, har tid eller keder mig.

Nogen der har telefonnummeret til Side-9 pigen ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-12 20:25

Har ikke nummeret til s9 pigen, men hvis du finder det vil jeg gerne have det!