/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
grancanaria
Fra : karin42
Vist : 824 gange
100 point
Dato : 20-11-12 08:46

vi skal om kort tid til grancanaria, men mamgler et bykort over porto rico . hvem ved hvor det evt. kan fås

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 20-11-12 09:11
Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 20-11-12 09:18

Tak for svaret mig-selv.
tak for ulejligheden . go' tirsdag

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-11-12 16:51

Ville lige sige at det har de nok i receprionen på hotellet
Porto rico er ikke større ind hvad du kan gå byen igennem på ca 20 min

Om tirsdagen er der øens største market i arguineguin
I Aqua land er det miligt at svømme med søløver 2 gange dagligt billetterne til dette kan købes i Aqua land reception (anbefaler er man er der når de åbner) selve billetterne til indgangen kan som regl købes hos guiderne lør-søn er der som regl godt proppet da mange fra øen tage der ud
På playa del inglés promenaden kan klamotte eller cacactus anbefales at spise eller lige ved kasbah centeret ligger el gaucho som også kan anbefales

Stranden i armadores bør se og prøves
Sejl turbåd Porto mogan, Porto rico, Anfi, arguineguin kan være en oplevelse
Delfintur ? Har ikke hørt så godt om
Ubåd tur "så har man prøvet det"
Western tur ja så har man prøvet det (godt show) maden under mellem

Det er forhåndsvis billigt at tage taxa og bus
Pas på de gratis skrabelodder der uddele ved stranden i playa fup
Det er billigt at leje bil avia car kan anbefales http://www.aviacar.com/en/aviacar-gran-canaria-1.htm
Ps husk i byerne stopper man med det samme hvis der er en der vil over veje ellers er det forholdsvis nemt at køre rundt der nede

Kommentar
Fra : journey

Dato : 20-11-12 17:01

Hej.
Her er et par link, der måske er værd at se på:

http://www.canariainfo.dk/

http://www.canario.dk/

Vi tager selv der ned, på fredag d.23-11-12 i 28 dage
Måske ses vi?

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 21-11-12 09:27

vi tar' afsted 8 december i 14 dage så vi ses nok ikke --