/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Manglende Driver
Fra : ferik
Vist : 1357 gange
500 point
Dato : 11-11-12 10:11

En ven har fået fat i en halvgammel computer,
det er en: Dell Inspiron 6000
model no. PP12L
computeren kører Windows 7, den kører rigtig godt
han mangler en driver til Multimedielydkort
han kan ikke finde en på nettet, måske er der ikke nogen
han mangler også en driver til Netværkscontroller
(han bruger i øjeblikket et ekstern lydkort)
hilsen Erik

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-11-12 10:57

Prøv om i kan logge på Dell med computerens serienummer. Hos Dell kan i sikker fin driverne, men jeg har kun fiflet med en Dell Inspiron, og kunne ikke logge ind uden et servicenummer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-11-12 11:19
Accepteret svar
Fra : DellCare

Modtaget 500 point
Dato : 12-11-12 13:36

Hej Erik

Det letteste er, at finde drivers via servicetag. Du finder alle drivers der passer til systemet her: http://www.dell.com/support/drivers/dk/da/dkdhs1/DriversHome/NeedProductSelection?fkey=Drivers_PS

Indtast blot servicetag, og siden finder selv alle aktuelle drivers.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLytter

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-11-12 12:55

tusind tak til Klaudi og DellCare,
for de gode svar, jeg har fået Dell comperen op at køre, den er næsten som ny
ejeren er rgtig glad, og har inviteret konen og mig, til stor middag i morgen aften,
jeg har haft noget bøvl med det engelske, jeg er jo en halvgammel pensionist årgang 1937, der kun har gået i skole hver anden dag i 7 år,
jeg lukker snart ?
point til DellCare, jeg opretter et andet ? til Klaudi
hilsen Erik

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 13-11-12 19:52

Tak for svaret DellCare.