/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java vil ikke installeres
Fra : Xaus
Vist : 895 gange
35 point
Dato : 24-10-12 19:42

Når jeg prøver at installere Java på min pc får jeg følgende besked

The Wizard was interrupted before java(tm) 7 update 9 could be completely installed

Har nu søgt på google og ikke fundet et svar endnu, har prøvet at afinstallere java og installere igen uden held

Jeg køre windows 7 64 bit og bruger internet explore, men har sletet alt der har med Java at gøre og tjekket om en fil der hedder J2SE Runtime Environment også er slettet. Brugte Revo uninstallere til dette formål.
Problemet er stadigvæk det samme

Jeg har prøvet at installere 32 bit og 64 bit. 32 fejler mens 64 godt kan installares men min browser er 32 bit og 64 bit virker ikke

Jeg har prøvet at installere andre steder på pcen en den anbefalet mappe uden held, har prøvet at gendanne pcen til et tidligere tidspunkt (så langt tilbage det var tilladt men kan stadigvæk ikke installere)

Jeg er ved at give op og vil helst gerne undgå en formartering, selv om det nok ender med at være den sidste løsning.

Jeg har prøvet alt jeg kan komme på og alt jeg har fået foreslået, uden held

Håber på hjælp
Hilsen Claus

Har kun 15 point :( Ville gerne have giver meget mere.

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 24-10-12 19:42

Jeg har også prøvet JavaRa

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 35 point
Dato : 24-10-12 21:07

Prøv at hente Windows Installer CleanUp Utility 2.5.0.1
http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Windows-Installer-CleanUp-Utility.shtml

Pak ud og kør, kig efter Java(TM), er der noget så marker, klik på Remove

Prøv så at installerere igen.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 24-10-12 22:22

Prøv dette link, du skal indmelde dig men det koster ikke noget, så kan du stille dit spørgsmål der de er super til at hjælpe, med hvad du har af problemer:http://www.spywarefri.dk/forum/
og de slipper dig ikke før problemet er løst
Hilsen Hans

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-10-12 23:38

kontrollere din java
http://www.java.com/en/download/testjava.jsp

prøv derefter at afinstallere alt gl java
http://www.java.com/en/download/uninstall.jsp

derefter installerer du sidste nye java (lige kommet ny)
http://www.java.com/en/download/chrome.jsp?locale=en

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-10-12 03:41

Citat
Jeg har prøvet at installere 32 bit og 64 bit. 32 fejler mens 64 godt kan installares men min browser er 32 bit og 64 bit virker ikke

Kan det være fordi din pc er 64 og din browser 32
så skal du installere en x64 browser.
Ellers prøv at hent en ældre udgave af Java
http://www.oldapps.com/java.php

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 25-10-12 17:17

Det har virket før lige pludselig virkede det ikke mere og prøvede at opdatere men det kunne jeg så ikke da den fejlede i installationen :) Tror desværre ikke det har noget med browser at gøre gid det var så let :)

Prøver jeres andres svar muligheder fra en ende

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 25-10-12 17:20

Kender forresten godt spywarefri

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 25-10-12 17:27

Jeg tror lige klaudi har redet min dag :) Det var sku løsningen du kom med der :)

Jeg aceptere dig

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 25-10-12 17:28

Du fik lige 20 point mere end 15 point altså i alt 35

Godkendelse af svar
Fra : Xaus

Dato : 25-10-12 17:29

Tak for svaret Klaudi.
Jeg har haft virkelig mange kloge hoveder inde over uden de fandt en løsning, dit simple svar var løsning på problemet :)

Claus Hansen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-12 17:48

velbekomme