/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
prøveversion
Fra : kivi
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 15-10-12 13:59

jeg har forgæves forsøgt at hente en trial 2010 office men hvergang den når til 94% så så stopper festen , så hvorfor , håber der er en forklaring

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-10-12 14:21

Har du plads nok, samt giver du tilladelse til adgang til nettet i din firewall

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-10-12 03:30

Citat
jeg har forgæves forsøgt at hente en trial 2010 office men hvergang den når til 94% så så stopper festen

Nu har jeg ikke lige styr på størrelsen af den pakke men mon ikke din fejl opstår pga dit filsystem.
Altså der hvor du vil gemme filen skal disken være formateret i NTFS da den ellers ikke kan håndtere så store filer.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-12 04:09

Office fylder ikke ret meget, omkring 1gb? så selv om drevet var i FAT skulle det gerne kunne hentes ned.
Men problemet kan være selve programmet, som henter Office ned.
Og du skriver ikke om det er det lille program eller selve Office der stopper ved 94%
Stopper den installeringen ved 94%, så kan det være du mangler opdateringer
prøv at hent sidste nye udgave af NET Framework (3,5 eller nyere) måske også Silwerlight.
De enkelte gange jeg har hentet noget fra Adobe, har det altid været Framwork, den var gal med
samt Firewall indstillingerne.
Men det lyder mærkeligt at den bare stopper uden der popper en besked op, om fejl.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-12 04:11

Og du henter vel det rigtige ned.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-10-12 08:46

dette er den besked jeg får når jeg henter fra microsoft når jeg når til 94%
" pålidelig kilde levere ødelagte data"
"

og alt er opdateret , windows 7 ultimate

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-12 13:45

Jeg hentede engang en prøve version, den må du gerne få hvis det ikke lykkes dig at hente den fra MS, det er en X86 udgave og på Dansk.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 18-10-12 08:08

Tak for svaret mig-selv.